TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Overnatting TSogn Landstreff Nord 2009(Siste frist 22mai)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #314866  av tojo
 
:D Begynner å bli noen som har bestilt rom nå,her blir det liv :D

Sup(erb)ra at dere legger et lite "hint" når dere har bestilt.
Så slipper jeg å sitte i timesvis å lure på hvem som har bestilt, tilhørighet til TSogn osv.
 #314869  av Supramk3turbo
 
Reservert rom jeg også, men var visst fullt på meyergården, så ble på hotellet rett ved siden av...De klarte visst ikke å finne prisene til meg heller, men skulle ringe de på mandag...
 #314875  av tojo
 
Supramk3turbo skrev:Reservert rom jeg også, men var visst fullt på meyergården, så ble på hotellet rett ved siden av...De klarte visst ikke å finne prisene til meg heller, men skulle ringe de på mandag...
Kan ikke tenke meg det er fult,refererte du til TSogn? (i så tilfelle må jeg ringe ho booking dama igjen) slikt rot skal vi ikke ha noe av :evil:
Har du booket på nabohotellet? Ole Tobias(rett over gaten til Meyergården)
Jeg er 96% sikker på at du får rom på meyergården om du vil(om ikke skal jeg spandere cognac på deg under hele treffet :D )
Prisene er som jeg har skrevet,det har jeg svart på hvit!
 #314876  av Supramk3turbo
 
Ja, refererte til ts-ogn. Tror ikke det var Ole tobias hun kallte det, men får ringe de på mandag. Virka litt blond den svenske tjeien jeg prata med :lol:
 #314879  av tojo
 
Supramk3turbo skrev:Ja, refererte til ts-ogn. Tror ikke det var Ole tobias hun kallte det, men får ringe de på mandag. Virka litt blond den svenske tjeien jeg prata med :lol:
Hehe er nok garantert en misforståelse! (Ho nevnte vel Fjordgården?)hehe
Men TSogn skal være på Meyergården! basta bom. :D
 #314883  av jacquelin
 
Jeg bestilte over internett og der hadde jeg i allefall flere type rom å velge mellom...
 #314885  av tojo
 
jacquelin skrev:Jeg bestilte over internett og der hadde jeg i allefall flere type rom å velge mellom...
Du refererte til TSogn?
 #314890  av tojo
 
jacquelin skrev:Jepp skrev det inn på et sted det stod rabatter.
:D Supert.
 #314906  av sindrejl
 
tojo skrev:
Supramk3turbo skrev:Reservert rom jeg også, men var visst fullt på meyergården, så ble på hotellet rett ved siden av...De klarte visst ikke å finne prisene til meg heller, men skulle ringe de på mandag...
Kan ikke tenke meg det er fult,refererte du til TSogn? (i så tilfelle må jeg ringe ho booking dama igjen) slikt rot skal vi ikke ha noe av :evil:
Har du booket på nabohotellet? Ole Tobias(rett over gaten til Meyergården)
Jeg er 96% sikker på at du får rom på meyergården om du vil(om ikke skal jeg spandere cognac på deg under hele treffet :D )
Prisene er som jeg har skrevet,det har jeg svart på hvit!
Det er definitivt rom på Meyergården.. har nettopp snakket med dem og forlenget med en dag. Men de som står nå i helgene har ikke så mye peiling, bookingen på mandag derimot er ok. Ole tobias er noe skit så du må ordne deg på meyer ;)
 #314907  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:Ja, refererte til ts-ogn. Tror ikke det var Ole tobias hun kallte det, men får ringe de på mandag. Virka litt blond den svenske tjeien jeg prata med :lol:
jeg snakka nettopp med hu svenske.. pen stemme da.. sa til hu "Gleder meg til å se deg, så da snakkes vi! ;) "
 #314909  av Supramk3turbo
 
sindrejl skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, refererte til ts-ogn. Tror ikke det var Ole tobias hun kallte det, men får ringe de på mandag. Virka litt blond den svenske tjeien jeg prata med :lol:
jeg snakka nettopp med hu svenske.. pen stemme da.. sa til hu "Gleder meg til å se deg, så da snakkes vi! ;) "
He he he, ja, sant det. Pen latter også, men stemmen kan OFTE bedra :lol:
 #314918  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:
sindrejl skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, refererte til ts-ogn. Tror ikke det var Ole tobias hun kallte det, men får ringe de på mandag. Virka litt blond den svenske tjeien jeg prata med :lol:
jeg snakka nettopp med hu svenske.. pen stemme da.. sa til hu "Gleder meg til å se deg, så da snakkes vi! ;) "
He he he, ja, sant det. Pen latter også, men stemmen kan OFTE bedra :lol:

absolutt.. men tror hu er sexy jeg.. er sikkert noen her som kan bekrefte/avkrefte det? :D
 #314919  av Supramk3turbo
 
Tojo?? :D