TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Overnatting TSogn Landstreff Nord 2009(Siste frist 22mai)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #314920  av Supramk3turbo
 
[/quote](om ikke skal jeg spandere cognac på deg under hele treffet :D )[/quote]

Jeg hater cognac :lol: Kan vi gjøre en deal på noe annet :lol:
 #314924  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:
(om ikke skal jeg spandere cognac på deg under hele treffet :D )[/quote]

Jeg hater cognac :lol: Kan vi gjøre en deal på noe annet :lol:[/quote]

jeg elsker cognac, kan jeg late som jeg ikke fikk rom så du kan spandere på meg? :D
 #314925  av tojo
 
Hehe en ting er sikkert vi blir nok å samles på Ramona m/ en cognac,pils ,brus eller lignende. :D Så får vi se om Sindrejl har med "sin" svenske tjej. :D
 #314965  av Supramk3turbo
 
Finnes dyr på 2 bein også :lol: Nei, nå dra vi det alt for langt her. Hva var denne tråden om igjen :D
 #314977  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:Finnes dyr på 2 bein også :lol: Nei, nå dra vi det alt for langt her. Hva var denne tråden om igjen :D
cognac?
 #315833  av tojo
 
Ramsoul skrev:Hvordan er det med parkering uttafor meyergården??
Leier du rom så går nok det bra.
 #316307  av Supramk3turbo
 
Da fikk jeg til slutt snakket med retta folka, så bookingen gikk i boks.to enkelt rom for Thomas Halvorsen og kart leser lasse krohn.
 #316386  av sindrejl
 
enkeltrom? hehe høres ut som noen skal ordne seg tøs på Ramona :D
 #316387  av Supramk3turbo
 
Høres ut som?? Det er vell målet det :lol: Ender vell med at vi krangler om den svenske tøsa :D
 #316390  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:Høres ut som?? Det er vell målet det :lol: Ender vell med at vi krangler om den svenske tøsa :D
Sliter med at jeg har med meg full bil av gutslamper (Christian, Andreas (lillebror), og en kompis) som skal sove på samme rom.. såeh.. ender med at vi må ta tøsa med på ditt rom ilag..? :twisted: