TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Overnatting TSogn Landstreff Nord 2009(Siste frist 22mai)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #316391  av Supramk3turbo
 
He he he, DET var dagens :lol: Må tenke litt på den...no way :D
 #316393  av sindrejl
 
Supramk3turbo skrev:He he he, DET var dagens :lol: Må tenke litt på den...no way :D
hahaha enda godt du ikke sa ja.. :lol:
 #316394  av Supramk3turbo
 
Ja, den er vi enige om :D
 #316472  av Neo
 
da var 2 hytter bestilt på skogly overnatting :mrgreen: .. er disse di hyttene som er rett nedenfor banen?
 #316518  av tojo
 
Neo skrev:da var 2 hytter bestilt på skogly overnatting :mrgreen: .. er disse di hyttene som er rett nedenfor banen?
Beliggende ca. 28 km nord om Mo i Rana(Storforshei), ved E-6.Er ikke langt unna ACR :-) ca.7km vil jeg tro.
Her er veibeskrivelse: http://www.skoglyovernatting.com/hvor%20er%20vi.htm
 #316588  av chris
 
sindrejl skrev:
Supramk3turbo skrev:Høres ut som?? Det er vell målet det :lol: Ender vell med at vi krangler om den svenske tøsa :D
Sliter med at jeg har med meg full bil av gutslamper (Christian, Andreas (lillebror), og en kompis) som skal sove på samme rom.. såeh.. ender med at vi må ta tøsa med på ditt rom ilag..? :twisted:
Ey, du får ikke dra med deg tøs på rommet nei. Ikke svarte om jeg skal ligge i nabosenga og høre på at du pumper :mrgreen:
 #319010  av tingeling87
 
hallo!!er det ikke et treff litt nermare midten?
litt langt for oss her nede å kjøre opp til mo i rana :(
jeg vill også være med på treffe :cry:
vill se alle di tøffe mr2'ene :twisted: :twisted:
 #319011  av hmsilset
 
Kommer sikkert noen på gatabiltreff og sånt.Jeg skal nordover minst 1 gang i sommer, men skulle hatt ett rent Toyotatreff i sør :D Drømmer om hotel weekend en gang pr høst der alle kan bytte ting og sånt, siden de fleste er blakke da :D
 #319061  av tingeling87
 
det hadde vore konge å fått et reint toyota treff nede i sør også ein gång :D :D
Fins mye tøfft her nede å se også :twisted: :twisted:
hehe... får se om jeg kansje klarer å få meg opp i juni :D
håper bare det ikke er for mange fartshumper :evil:
har vertfall veldig lust å bli med :wink:
 #319408  av tojo
 
:D Det her bli rått,kan virke som det blir et meget bra oppmøte. :D
 #319460  av sindrejl
 
tingeling87 skrev:det hadde vore konge å fått et reint toyota treff nede i sør også ein gång :D :D
Fins mye tøfft her nede å se også :twisted: :twisted:
hehe... får se om jeg kansje klarer å få meg opp i juni :D
håper bare det ikke er for mange fartshumper :evil:
har vertfall veldig lust å bli med :wink:

treff er en ting, men dette er jo nordens beste bane også :) Er flere her på ts-ogn fra Sandnes som kjører helt opp faktisk :)
 #319540  av Tore
 
tingeling87 skrev:hallo!!er det ikke et treff litt nermare midten?
litt langt for oss her nede å kjøre opp til mo i rana :(

ehem...*kremt* ACR ligger faktisk midt i norge, de som vinner "longest distance" hvert år kommer fra nord, fra Vardø. Alltid morsomt å se søringene som ikke kan fatte dette, men det er faktisk litt langt mellom husene her oppe... :mrgreen:
 #319542  av hmsilset
 
Tore skrev:
tingeling87 skrev:hallo!!er det ikke et treff litt nermare midten?
litt langt for oss her nede å kjøre opp til mo i rana :(

ehem...*kremt* ACR ligger faktisk midt i norge, de som vinner "longest distance" hvert år kommer fra nord, fra Vardø. Alltid morsomt å se søringene som ikke kan fatte dette, men det er faktisk litt langt mellom husene her oppe... :mrgreen:
Sør for saltfjellet er søringer sier mange :P Norge er sinnsykt langt!
 #319837  av tojo
 
Ang overnatting,vær OBS på at om dere ikke booker rom på Meyergården med referanse TSogn
Er det store sjanser for å havne på Fjordgården(litt mer usentralt)
Ca halvparten av rommene er allerede booket.
Så om dere ønsker rom ville jeg ringt inn snarest.