TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Overnatting TSogn Landstreff Nord 2009(Siste frist 22mai)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #319845  av tingeling87
 
hehe ja vett det er ganske nær mitten men d høres bare
så langt nor ut når det er over trondheim 8)
d hadde vell vore litt være hadde det vore help oppe i tromsø :lol: :lol:
ja tenkte å slå følge med resten av gjengen fra sørlande viss jeg
får fri fra jobben :twisted: kommer til å bli konge det :wink:
 #319857  av TommR
 
tojo skrev:Ang overnatting,vær OBS på at om dere ikke booker rom på Meyergården med referanse TSogn
Er det store sjanser for å havne på Fjordgården(litt mer usentralt)
Ca halvparten av rommene er allerede booket.
Så om dere ønsker rom ville jeg ringt inn snarest.

Når jeg ringte sa jeg at jeg var i TS-OGN teamet. Var det feil da eller? Da sa de at det kun var oss og arrangørene som fikk bo på hotellet. Må jeg ringe og gjøre om på bestilling mi da eller?
 #319861  av tojo
 
TommR skrev:
tojo skrev:Ang overnatting,vær OBS på at om dere ikke booker rom på Meyergården med referanse TSogn
Er det store sjanser for å havne på Fjordgården(litt mer usentralt)
Ca halvparten av rommene er allerede booket.
Så om dere ønsker rom ville jeg ringt inn snarest.

Når jeg ringte sa jeg at jeg var i TS-OGN teamet. Var det feil da eller? Da sa de at det kun var oss og arrangørene som fikk bo på hotellet. Må jeg ringe og gjøre om på bestilling mi da eller?
Du har gjort alt rett :D No problem...Stemmer at det er kun arrangørene og TSogn som grupper som får bo på Meyergården resten blir innlosjert på Fjordgården.(dette grunnet masse bråk/uro på tidligere treff)
Så til dere som ikke allerede har gjort det,book dere inn på byens "storstue" ,liksom der ting skjer på kveldene :wink:
 #319894  av TommR
 
tojo skrev:
TommR skrev:
tojo skrev:Ang overnatting,vær OBS på at om dere ikke booker rom på Meyergården med referanse TSogn
Er det store sjanser for å havne på Fjordgården(litt mer usentralt)
Ca halvparten av rommene er allerede booket.
Så om dere ønsker rom ville jeg ringt inn snarest.

Når jeg ringte sa jeg at jeg var i TS-OGN teamet. Var det feil da eller? Da sa de at det kun var oss og arrangørene som fikk bo på hotellet. Må jeg ringe og gjøre om på bestilling mi da eller?
Du har gjort alt rett :D No problem...Stemmer at det er kun arrangørene og TSogn som grupper som får bo på Meyergården resten blir innlosjert på Fjordgården.(dette grunnet masse bråk/uro på tidligere treff)
Så til dere som ikke allerede har gjort det,book dere inn på byens "storstue" ,liksom der ting skjer på kveldene :wink:
Sorry. Leste den posten din litt feil jeg. Tolka den som at man ikke skulle oppgi ts-ogn skjønner du. Fikk et lite drypp her ei stund, men har klarna nå ;)
 #320115  av Tore
 
Bare å huske på at vi er der på nåde, hvis det bir episoder med mere bråk, risikerer vi å måtte bo nede på (crappy) fjordgåren sammen med alle andre...men vi har vel vist oss tilliten verdig til nå, som eneste bilklubb :D
 #320121  av tojo
 
Tore skrev:Bare å huske på at vi er der på nåde, hvis det bir episoder med mere bråk, risikerer vi å måtte bo nede på (crappy) fjordgåren sammen med alle andre...men vi har vel vist oss tilliten verdig til nå, som eneste bilklubb :D
Stemmer nok meget bra det :D Så oppfordrer samtlige oppmøtende om å ta det normalt rolig,å ikke finne på fanskap.
Bookingen er forøvrrig nøye med at jeg skal bekrefte at dem som har booket faktisk er TSognere.
Håper TSogn fortsetter viser seg fra sin rette side,så vi får beholde denne "goden" :D
Di beste uteplassene er i tilknytning til Meyergården,i tillegg er Dolly Dimples i kjelleren.(Så fordelene er store med å bo her,kontra Fjordgården)
Fjordgården er et sommerhotell som Meyergården eier,ligger litt "usentralt" til)
 #320161  av sindrejl
 
tojo skrev:
TommR skrev:
tojo skrev:Ang overnatting,vær OBS på at om dere ikke booker rom på Meyergården med referanse TSogn
Er det store sjanser for å havne på Fjordgården(litt mer usentralt)
Ca halvparten av rommene er allerede booket.
Så om dere ønsker rom ville jeg ringt inn snarest.

Når jeg ringte sa jeg at jeg var i TS-OGN teamet. Var det feil da eller? Da sa de at det kun var oss og arrangørene som fikk bo på hotellet. Må jeg ringe og gjøre om på bestilling mi da eller?
Du har gjort alt rett :D No problem...Stemmer at det er kun arrangørene og TSogn som grupper som får bo på Meyergården resten blir innlosjert på Fjordgården.(dette grunnet masse bråk/uro på tidligere treff)
Så til dere som ikke allerede har gjort det,book dere inn på byens "storstue" ,liksom der ting skjer på kveldene :wink:
Synes det er kult jeg :D men vi er jo flinke med å ikke lage spesielt mye annet bråk enn å kanskje være litt høylytte enkelte ganger. på fjordgården er det jo slåssing, knusing av lamper, bruk av brannslukningsutstyr og masse tull
 #323669  av tojo
 
Ingen flere som har planer om hotell overnatting før resten av di forhånds bookede rommene avsluttes/kanselleres ?
 #325673  av supratt
 
Da fikk Siw, jeg og GS430,en bekreftet overnatting på Meyergården :D Gleder meg til å hilse på TS-OGN,ere oppå banen og RÆVKJØRE GS,en :twisted: Gjort det før, så vet at en GS takler det :D Blir vel å tyne livet utav originalhjulene i 17" tenker jeg :twisted:
 #325765  av tojo
 
supratt skrev:Da fikk Siw, jeg og GS430,en bekreftet overnatting på Meyergården :D Gleder meg til å hilse på TS-OGN,ere oppå banen og RÆVKJØRE GS,en :twisted: Gjort det før, så vet at en GS takler det :D Blir vel å tyne livet utav originalhjulene i 17" tenker jeg :twisted:
Dette blir morsomt :P Ser frem til å hilse på mange TSognere :D Blir nok bra liv på Meyergården når trøndermafian++ får seg noen innabords :lol:
 #325862  av tojo
 
tojo skrev:Ingen flere som har planer om hotell overnatting før resten av di forhånds bookede rommene avsluttes/kanselleres ?
Siste dag for booking av rom er 22 Mai,da kanselleres resterende bookede rom.
 #325864  av sindrejl
 
tojo skrev: Dette blir morsomt :P Ser frem til å hilse på mange TSognere :D Blir nok bra liv på Meyergården når trøndermafian++ får seg noen innabords :lol:
as usual ;)
 #328983  av galx
 
Kanskje litt "off topic" for denne tråden som omhandler overnatting for landstreffet Nord, men blir det egen utstilling/parkering for ts-ogn oppå baneområdet ? Slik som i fjord ?

Litt synd det ikke var flere som stilte seg sammen på ts-ogn's parkeringsområde i fjord. Stod mye spredt utover, men det er vel bre slik det blir uansett :)

Var nede på GATEBIL i helgen som var, og jeg ble faktisk mindre overrasket enn det jeg hadde forventet. Det var en bra happening altså, men det var liksom noe som manglet. Når sant skal sies så gleder jeg meg mer til Sommertreffet, selv om jeg nettopp har fått mye positiv innånding av høyoktan og dekkrøyk ;)
 #328989  av tojo
 
galx skrev:Kanskje litt "off topic" for denne tråden som omhandler overnatting for landstreffet Nord, men blir det egen utstilling/parkering for ts-ogn oppå baneområdet ? Slik som i fjord ?

Litt synd det ikke var flere som stilte seg sammen på ts-ogn's parkeringsområde i fjord. Stod mye spredt utover, men det er vel bre slik det blir uansett :)

Var nede på GATEBIL i helgen som var, og jeg ble faktisk mindre overrasket enn det jeg hadde forventet. Det var en bra happening altså, men det var liksom noe som manglet. Når sant skal sies så gleder jeg meg mer til Sommertreffet, selv om jeg nettopp har fått mye positiv innånding av høyoktan og dekkrøyk ;)
TSogn stand blir det ,se under standsone 3 http://www.sommertreff.no/Vartreff/stands.html
Bilde

Standen vil bli godt merket med banner, tsogn plater osv. :D
Der vil det bli grilling osv..mer info kommer innen kort tid(lite "program")