TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord kolonne sør

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #314991  av tojo
 
Her kan dere diskutere kolonne til ACR fra sør. Er jo alltid hyggeligere og mer sosialt å kjøre samlet.

Kolonne sør(Hvem/Hvorfra/Når):


- Morten - Sandnes(Ons morgen/formiddag)
- Erling - Sandnes(Ons morgen/formiddag)
- Tingeling - Sandnes (Ons morgen/formiddag)
- Terjen - Haugesund(Ons morgen/formiddag)
- jacquelin - Drammen(Tors formiddag?)
- Supramk3turbo - Drammen(Tors formiddag)
- Qurtis - Drammen(Tors ettermiddag/kveld)
- AE86 drifter - Asker(Tors formiddag)
- Chris - Trondheim(Tors morgen)
- Sindrejl - Trondheim(Tors morgen)
- Stiansen - Trondheim(Tors morgen)
 #315011  av jacquelin
 
Som nevnt tildigere, meg fra Drammen helst torsdag formiddag. :)
 #315410  av AE86 Drifter
 
jacquelin skrev:Som nevnt tildigere, meg fra Drammen helst torsdag formiddag. :)
Er enig der,greit å starte tidlig så man slipper å kjøre helle natta lang.Er med på den. :D
 #315412  av chris
 
Vi kommer nok til å bli noen som drar fra Trondheim tidlig torsdag morgen, så vi får en hel natts søvn der oppe og er oppe tidlig fit for fight fredag morgen :D
De som vil joine, så er det bare å henge på. Av erfaring fra tidligere antar jeg at det blir arrangert en "fra-Trondheim-kolonne" senere på torsdagen :)
 #315417  av Morten
 
Fra Tr.heim tidlig (men ikke alt for tidlig for et B-menneske som meg :lol: ) høres ut som en god plan. Viktig med en rolig kveld, eventuelt med bilvask og slikt og en god natts søvn etter så lang kjøretur som Sandnes-Mo. Hehe.

Folk må også være obs på at ting begynner allerede 10 på formiddagen fredag, og da er det laaaaaang dag (og helg) :D Kjipt å være så sliten når man er der oppe at man ikke får noe utav det man faktisk har reist så langt for å være med på....(og ja, jeg er blant "trenger mye søvn"-menneskene om noen lurte :mrgreen: )


Edit: regner med vi blir noen herfra som starter fra Stavanger/Sandnes området onsdag morgen/formiddag for første etappen opp til Tr.heim. Om det er andre sørfra som tenker i samme bane med en overnatting rundt Tr.heim på veien opp går det sikkert an å møtes langs veien for følge ihvertfall litt av stykket.
 #315424  av sindrejl
 
Morten skrev:Fra Tr.heim tidlig (men ikke alt for tidlig for et B-menneske som meg :lol: ) høres ut som en god plan. Viktig med en rolig kveld, eventuelt med bilvask og slikt og en god natts søvn etter så lang kjøretur som Sandnes-Mo. Hehe.

Folk må også være obs på at ting begynner allerede 10 på formiddagen fredag, og da er det laaaaaang dag (og helg) :D Kjipt å være så sliten når man er der oppe at man ikke får noe utav det man faktisk har reist så langt for å være med på....(og ja, jeg er blant "trenger mye søvn"-menneskene om noen lurte :mrgreen: )


Edit: regner med vi blir noen herfra som starter fra Stavanger/Sandnes området onsdag morgen/formiddag for første etappen opp til Tr.heim. Om det er andre sørfra som tenker i samme bane med en overnatting rundt Tr.heim på veien opp går det sikkert an å møtes langs veien for følge ihvertfall litt av stykket.
Har faktisk en sofa folk kan sove på for en gangs skyld jeg også denne gangen :)
 #317719  av Toffern
 
Er en liten gjeng fra hurum området som planlegger og ta turen, ikke bare toyotar men! Noen som ikke skjønner hva som duger!
Vi kommer i tilfelle til og dra Torsdag formiddag! Hadde vært moro og samla en gjeng i drammen og kjørt oppover sammen :D
 #317726  av tojo
 
Toffern skrev:Er en liten gjeng fra hurum området som planlegger og ta turen, ikke bare toyotar men! Noen som ikke skjønner hva som duger!
Vi kommer i tilfelle til og dra Torsdag formiddag! Hadde vært moro og samla en gjeng i drammen og kjørt oppover sammen :D
Alle biler er gode biler så lenge man er fornøyd! :D Ja ta turen til ACR,det blir dere ikke å angre på. :twisted:
 #320765  av tingeling87
 
da var je påmelt jeg også :D
hiver meg på med gjengen som skal kjøre til trondheim
på onsdagen, så har vi vertfall god tid :D :D tror nok di stakkar motorene
våre trenger litt pause av å til hehe :wink:
vi får vell finde tidspunkt og plass når det nermer seg litt,
så vi vett hvor vi skal møtes og hvortid vi skal kjøre :)
 #320767  av tojo
 
Da har jeg oppdatert første post i dette innlegget med liste over hvem/hvorfra/når di enkelte i kolonne sør starter turen nordover.
Blir oppdatert fortløpende ettersom folket skriver har i tråden. :D
 #320768  av sindrejl
 
flott flott! :)
 #320815  av Supramk3turbo
 
Jeg slenger meg på torsdag fra Drammen..
 #320931  av tingeling87
 
Morten skrev:Fra Tr.heim tidlig (men ikke alt for tidlig for et B-menneske som meg :lol: ) høres ut som en god plan. Viktig med en rolig kveld, eventuelt med bilvask og slikt og en god natts søvn etter så lang kjøretur som Sandnes-Mo. Hehe.

Folk må også være obs på at ting begynner allerede 10 på formiddagen fredag, og da er det laaaaaang dag (og helg) :D Kjipt å være så sliten når man er der oppe at man ikke får noe utav det man faktisk har reist så langt for å være med på....(og ja, jeg er blant "trenger mye søvn"-menneskene om noen lurte :mrgreen: )


Edit: regner med vi blir noen herfra som starter fra Stavanger/Sandnes området onsdag morgen/formiddag for første etappen opp til Tr.heim. Om det er andre sørfra som tenker i samme bane med en overnatting rundt Tr.heim på veien opp går det sikkert an å møtes langs veien for følge ihvertfall litt av stykket.

Har dere tenkt å bestille hotel i trondheim?
Eller skall vi bare ta d som d kommer å håpe på plass
en plass hehehe :lol: :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7