TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord kolonne sør

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #328420  av Supramk3turbo
 
Okei folkens. Skal vi i drammen og omegn begynne å planlegge reisen vår oppover. Har noen noe i tankene. Jeg tenker torsdag 11/6, møtes på liertoppen kl.09.00. Neste stopp ACR :D Så kan vi eventuelt møte dere fra oslo eller lignende å kjøre sammen oppover??
 #328645  av KK-ma70
 
Supramk3turbo skrev:Okei folkens. Skal vi i drammen og omegn begynne å planlegge reisen vår oppover. Har noen noe i tankene. Jeg tenker torsdag 11/6, møtes på liertoppen kl.09.00. Neste stopp ACR :D Så kan vi eventuelt møte dere fra oslo eller lignende å kjøre sammen oppover??
Prøv å beregne ETA Trondheim også da, så kan vi kjøre sammen oppover hvis det ikke blir for sent :wink:
Vi drar torsdag ettermiddag i allefall.
 #328686  av sindrejl
 
Ok Gutar, hva sier dere til å dra fra Trondheim ETA 14.00 norsk sommertid? Da er vi fremme ca 20.00 på hotellet i mo.
 #328691  av tojo
 
:D Nermer seg med stormskritt nå :P

Til påminning: http://www.sommertreff.no/Nyheter/pass-pa-farten.html
 #328692  av Stiansen
 
sindrejl skrev:Ok Gutar, hva sier dere til å dra fra Trondheim ETA 14.00 norsk sommertid? Da er vi fremme ca 20.00 på hotellet i mo.
Jeg drar muligens i 11-tia.. Sammen med Espen Lund :wink:
 #328789  av KK-ma70
 
Stiansen skrev:
sindrejl skrev:Ok Gutar, hva sier dere til å dra fra Trondheim ETA 14.00 norsk sommertid? Da er vi fremme ca 20.00 på hotellet i mo.
Jeg drar muligens i 11-tia.. Sammen med Espen Lund :wink:
Dere klarer å drøye den i 3 timer? :wink:
 #329323  av Supramk3turbo
 
Ingen flere som vil møte oss på liertoppen?? Qurtis, jaquelin og meg så langt :D
 #329438  av sindrejl
 
KK-ma70 skrev:
Stiansen skrev:
sindrejl skrev:Ok Gutar, hva sier dere til å dra fra Trondheim ETA 14.00 norsk sommertid? Da er vi fremme ca 20.00 på hotellet i mo.
Jeg drar muligens i 11-tia.. Sammen med Espen Lund :wink:
Dere klarer å drøye den i 3 timer? :wink:
Small change in plans.. vi drar rundt 12 tiden ilag med Stiansen sånn ca, tar det litt på sparket.. går greit det karl?
 #329508  av sindrejl
 
KK-ma70 skrev:no problemo kis :)
grettum!
 #329511  av supratt
 
men, vi kjører opp til litt av ett drittvær iflg Storm.no og Yr.no da :cry: De melder begge to regn på fredag,lørdag og søndag :cry: Kan jo endre seg enda da, så vi får håpe på det...
 #329523  av Stiansen
 
Hvor skal vi møtes i morra da? Foreslår at vi møter opp 11.45 på Ikea? Er en del biler som skal oppover samtidig, så regner med det blir sikkert 15-20 biler :)
 #329538  av chris
 
Stiansen skrev:Hvor skal vi møtes i morra da? Foreslår at vi møter opp 11.45 på Ikea? Er en del biler som skal oppover samtidig, så regner med det blir sikkert 15-20 biler :)
15-20 biler? :shock: Jeg hadde sett for meg 5-6 biler i år. Med 20 biler er vi jo ikke fremme før utpå fredagen :lol: Alle skal røyke, drikke kaffe, spise mat, fylle bensin, og pisse, på forskjellige tidspunkt hele veien oppover :P
Jeg får ikke til å være der kl 11.45, må vente til Eva er ferdig på ryggskolen og sånn. Men av erfaring tar det fort en 30-45 minutter fra avtalt oppmøte til alle er klar til avreise (om det blir såpass mange mener jeg).
 #329545  av Andreazz
 
Har en liten rapport fra Vestlandsgutane! De er på Beitostøken nå, Morten har en liten Gremlin som må jages ut av bilen :lol: De kommer til Trondheim iløpet av kvelden/natten en gang. De ligger over hos meg, men tid for avreise imorra er vell ikke satt enda :D
Vedlegg
Bilde046.jpg
Bilde046.jpg (39.95 kiB) Vist 6657 ganger
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7