TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord kolonne sør

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #329570  av tojo
 
:shock: Får håpe det bare er en "baby" gremlins. Fått noen flere oppdateringer?
 #329572  av jacquelin
 
Supramk3turbo skrev:Ingen flere som vil møte oss på liertoppen?? Qurtis, jaquelin og meg så langt :D
Kan hende du kan ekskludere meg... Har litt problemer.... :(
 #329575  av tojo
 
jacquelin skrev:
Supramk3turbo skrev:Ingen flere som vil møte oss på liertoppen?? Qurtis, jaquelin og meg så langt :D
Kan hende du kan ekskludere meg... Har litt problemer.... :(
:shock: problemer? rekker du ikke treffet?
 #329587  av jacquelin
 
Nope... Lurte litt på å kjøre opp for å kjøre ned igjen men tror det blir litt mye... Hehe.... Nei altså... Tar i mot alle råd...
 #329588  av tojo
 
jacquelin skrev:Nope... Lurte litt på å kjøre opp for å kjøre ned igjen men tror det blir litt mye... Hehe.... Nei altså... Tar i mot alle råd...
Hva er problemet? Sjekket http://www.cygnusx1.net/Supra/Library/T ... x?S=CL&P=1
 #329592  av jacquelin
 
Noen som kan skru... Bilen står i deler og sånn blir den nok stående... Hadde det vært ripete lakk så kunne jeg fikset det. :P Men mine kunnskaper er en tanke begrenset...
 #329593  av Supramk3turbo
 
Hvor mye er det som står igjen da?? Om det ikke er så mye, så kan det jo være mulighet for at jeg kommer å fikser det i morgen tidlig, før vi reiser oppover.
 #329595  av 2r-e-rik
 
Supramk3turbo skrev:Hvor mye er det som står igjen da?? Om det ikke er så mye, så kan det jo være mulighet for at jeg kommer å fikser det i morgen tidlig, før vi reiser oppover.
det er ikke så mye. skru trykkplata fast i svinghjulet, montere starter, mellomaksel og eksos, montere støtte brakettene til girkassa, koble det elektriske, montere clutch master og pedal, koble sammen speedo wire, montere girspak og montere interiør dekseler igjen, legge opp røret mellom master og slave. fylle olje på kasse og motor pluss oljefilter (ta med oljefilter tang) bytte dynamo og montere batteri.
 #329597  av Supramk3turbo
 
Okei,, såpass ja. det skal nok godt gjøres at jeg rekker på morgenen. Beklager.
 #329599  av 2r-e-rik
 
Supramk3turbo skrev:Okei,, såpass ja. det skal nok godt gjøres at jeg rekker på morgenen. Beklager.
jeg begynte å demontere på lørdag. fikk clutchen i går. og da fant vi ut at vi ikke hadde bolter..

men kan hun ikke brae sitte på med deg opp da? å så finner dere en leie bil der oppe som hun kan skamkjøre med på banen, en toyota hiace foreksempel?
 #329600  av Supramk3turbo
 
He he. Ja, det hadde vært noe :D
 #329603  av Morten
 
tojo skrev::shock: Får håpe det bare er en "baby" gremlins. Fått noen flere oppdateringer?
Gremlins nr1 er fanget inn og bundet med ny kabel.... gremlins nr2 må ses litt på i morgen. :lol: Fremme i Trheim akkurat nå (starta kl0730 fra sandnes. ) :roll:
 #329604  av sindrejl
 
yaris med vinterdekk! Kennethx prøvde det med stor suksee :D Har aldri hatt det så gøy på banen noensinne.. helt vilt!
 #329614  av chris
 
Andreazz skrev:Har en liten rapport fra Vestlandsgutane! De er på Beitostøken nå, Morten har en liten Gremlin som må jages ut av bilen :lol: De kommer til Trondheim iløpet av kvelden/natten en gang. De ligger over hos meg, men tid for avreise imorra er vell ikke satt enda :D
¨

Hehe! Stygt å si det, men er ikke første gang vi ser Morten i den posituren der. Normalt har det ventet på seg til man er inne på området til ACR da men :lol:

Håper du får jaget den siste Gremlins'en også, Morten :D Og velkommen til bartebyen! Ser dere litt senere i dag.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7