TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Et lite Toyota-meet i BERGEN

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #316804  av James
 
christer skrev:Men da sier vi fredag.
når skal vi møtes da? kl. 20:00?
hvor? kan jo være greit med tak over hode, i tillfelle regn.
Kl. 20.00 er helt supert det! :) Ser ut til å bli bra vær så kan møtast på Lagunen med den store parkeringsplassen ved Shell.
http://www.yr.no/sted/Norge/Hordaland/B ... arsel.html
Skulle det bli regn kan vi evt. trekke oss under tak på Kinden senter eller Vestkanten :)
høres greit ut?
Får muligens med meg en Supra mk4 (Tommis på forumet) og en Supra mk3 også...
 #316836  av christer
 
Ullsokk skrev:Har ikke bil for øyeblikket, den står på verksted til uti neste uke engang :(
ikke bra, men da er du vel klar til neste gang...
må ha oss ett til når daniel er klar...
 #316976  av James
 
Daniel HS skrev:Bilder fra dagens treff?
hmm.. nei er ingen biler som ble tatt. Var bare Christer meg, og en kompis sin Supra mk3. Stod en Mr2 mk2 der også ,der eieren dukket opp litt senere på kvelden :)
 #317007  av christer
 
bilder tenkte jeg rett å slett ikke på å ta...
litt dumt...
men men er jo ikke så lenge til du er klar daniel?
tar oss ett treff da...
satser på at det er flere som begynner å bli klar etterhvert...
må jo klare å skrape sammen litt mer folk, bor jo i norges nest største by... :roll:
 #317014  av Daniel HS
 
christer skrev:bilder tenkte jeg rett å slett ikke på å ta...
litt dumt...
men men er jo ikke så lenge til du er klar daniel?
tar oss ett treff da...
satser på at det er flere som begynner å bli klar etterhvert...
må jo klare å skrape sammen litt mer folk, bor jo i norges nest største by... :roll:
Vet ikke helt når jeg er klar, har litt igjen, så venter på at mekanikeren min skal bli klar neste uke. Det som gjenstår nå er regreim, vannpumpe, servoreim, viftereim og toppdekselpakning, siden jeg ikke har stålkontroll akkurat på regreim og toppdekselpakningen venter jeg til han er klar... Og så skal jo motoren inni bilen da... Hehe..

Må klare å skrape sammen noen biler til ja, kan sende noen meldinger rundt omkring jeg, men er nok noen som fremdeles har bilen vinterlagret til påske kan jeg tenke meg...