TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil Mantorp?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #316398  av Supramk3turbo
 
Mange som har tenkt seg ned på Gatebil Mantorp til sommeren?? 26-28 Juni. Jeg får ikke med meg japse treffet der nede, så lurer fælt på å prøve gatebil treffet. For de som ikke har vært der, så er det ganske store forhold med tanke på camp, å banen er heller ikke dum :D
 #316550  av Supramk3turbo
 
Tja, gikk vell en 5 timer fra oslo mener jeg. SÃ¥ et lite stykke er det jo :D MÃ¥ jo bare ta det som en tur...med et smil :D
 #316553  av celica_st185
 
blir å ta sandefjord - strømstad i såfall, så blir vel ca 4 timer fra strømstad da... Så ca 4-5 timer herfra til sandefjord 2 timer ferje og 4 timer i sverige, blir fort over 10 timer i reisetid det ja... Best å ha bilen på henger da ja :lol:
 #316555  av Supramk3turbo
 
Ja, har du mulighet til det, så er nok ikke det så dumt :D
 #316581  av ina
 
blir nok japse på meg i år som i fjor... blir mye kjøring hvis man drar til mantorp begge helgene...
 #319317  av azt
 
veldig lyst til å dra. hadde det ganske kult i fjor. blir litt dritt lei veien dit og tilbake men...
 #319319  av Supramk3turbo
 
Ja, veiene er ikke av det mest spennende slaget, men det glemmer man fort når man er der nede :D
 #319347  av Bamsemoms
 
ina skrev:blir nok japse på meg i år som i fjor... blir mye kjøring hvis man drar til mantorp begge helgene...
Skal også på japsetreffet. Nå er vi en stor gjeng fra Drammensområdet som drar nedover. Gleder meg stort.