TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skjærtorsdag 09.04.09

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #317999  av Nico_18
 
Skjærtorsdag er altså den 09.04.09 i år. de fleste har fri fra skole og jobb, og da betyr det svenksetur *strømstad*

Rånernes dag går ut på. oppmøte tidlig. kolonne fra shell strømmen, folk henger seg på av rånere, blir fort jævelig mange;) er i strømstad, har det kult og er sosiale, mange drikker, full fest hele dagen, så er det meet i halden i 8 tia på kvelden som hvert år. omtrendt hvert år har det vært nærmere 10.000 rånere fra hele norge med biler i strømstad. alt fra harry volvor, til blodheite amrikanere, til den mest sporty japsebilen til en villhest av noe italiensk.


håper noen legger ut bilder fra i fjor.! ;)


skal vi si oppmøte kl 07:00 som i fjor.

09.04.09 er datoen

07:00 er tiden

shell strømmen er stedet!!!

dette må dere ikke gå glipp av, det er den desidert mest gjennomførte dagen av alle hvis været er topp;)


klart jeg stiller opp!!!
 #318160  av roxbury
 
ill be there
 #318236  av Nico_18
 
det er opp til hver enkelt, er ikke meinga og dra dit for å være kvalme, men for å være sosiale med de du drar sammen med
 #318240  av celicat23
 
Nico_18 skrev:det er opp til hver enkelt, er ikke meinga og dra dit for å være kvalme, men for å være sosiale med de du drar sammen med
Det er helt garantert mange som er der for og være sosiale og ha det hyggelig, og som vanlig så har du en gruppe som ødelegger for alle andre med og være mest mulig drita og henge ut av gamle volvo'er med oppblåsbare dokker osv :roll:
 #318261  av Nico_18
 
celicat23 skrev:
Nico_18 skrev:det er opp til hver enkelt, er ikke meinga og dra dit for å være kvalme, men for å være sosiale med de du drar sammen med
Det er helt garantert mange som er der for og være sosiale og ha det hyggelig, og som vanlig så har du en gruppe som ødelegger for alle andre med og være mest mulig drita og henge ut av gamle volvo'er med oppblåsbare dokker osv :roll:
var den retta mot meg?
 #318279  av celicat23
 
Nico_18 skrev:
celicat23 skrev:
Nico_18 skrev:det er opp til hver enkelt, er ikke meinga og dra dit for å være kvalme, men for å være sosiale med de du drar sammen med
Det er helt garantert mange som er der for og være sosiale og ha det hyggelig, og som vanlig så har du en gruppe som ødelegger for alle andre med og være mest mulig drita og henge ut av gamle volvo'er med oppblåsbare dokker osv :roll:
var den retta mot meg?
Hvis du henger ut av gamle volvo'er med oppblåsebare dukker, ja.
 #318335  av Nico_18
 
det er forskjell fra og oppføre seg voksent og rett og slett drit barnslig, hadde jeg hengt ut volvo'n, hvorfor er jeg da medlem her inne
 #318337  av Nico_18
 
men hvis du har så mye imot dette opplegget, hvorfor svare på dette temaet.. istede for å være negativ for noe andre kansje liker så er det bedre og bare holde seg unna og droppe å svare
 #318338  av Nico_18
 
EXS skrev:hehe, følte du deg truffet? :)

jeg følte meg ikke truffet, men det sitatet- ble vel utrykt på litt feil måte
 #318340  av mr2storbrua
 
Nico_18 skrev:det er forskjell fra og oppføre seg voksent og rett og slett drit barnslig, hadde jeg hengt ut volvo'n, hvorfor er jeg da medlem her inne
Det er vel ingen som har antydet at du er en av disse. Han sa bare at det er noen som gjør dette, og de ødelegger for andre ved å gi nordmenn et dårlig rykte på denne dagen.
 #318349  av celicat23
 
mr2storbrua skrev:
Nico_18 skrev:det er forskjell fra og oppføre seg voksent og rett og slett drit barnslig, hadde jeg hengt ut volvo'n, hvorfor er jeg da medlem her inne
Det er vel ingen som har antydet at du er en av disse. Han sa bare at det er noen som gjør dette, og de ødelegger for andre ved å gi nordmenn et dårlig rykte på denne dagen.
Grattis, en som ikke følte seg truffet som forstod meninga :wink: :lol: