TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Til Ringen med forumet i sommer .. vi blir en gjeng!?!)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #320109  av The white
 
Lancer er det bare og komme med =)

Skal vi få til en god gjeng nedover så blir det ikke reelt og ha med kun toyota`er som blir majoriteten, selv om dette er et treff i regi av ts-ogn.no.
Er dette noe noen er uenige i så skriv inn ,så tar vi en avgjørelse :D .
Men min instilling er at er det morro og er det bil så er det velkomment =). Uansett hvem ende motoren er i , merke eller hvem side rattet er på så tar vi en påmelding i forkant.

Hva tenker dere om og ha med andre ?

The white
 #320110  av Supramk3turbo
 
Jo flere jo bedre mener nå jeg. Vi må ikke bli helt toyota innesluttet, finnes andre gromme biler også, med hyggelige eiere :lol: Jeg vurderer egentlig å ta sykkelen nedover om jeg blir med :D
 #320153  av sindrejl
 
The white skrev:Lancer er det bare og komme med =)

Skal vi få til en god gjeng nedover så blir det ikke reelt og ha med kun toyota`er som blir majoriteten, selv om dette er et treff i regi av ts-ogn.no.
Er dette noe noen er uenige i så skriv inn ,så tar vi en avgjørelse :D .
Men min instilling er at er det morro og er det bil så er det velkomment =). Uansett hvem ende motoren er i , merke eller hvem side rattet er på så tar vi en påmelding i forkant.

Hva tenker dere om og ha med andre ?

The white
For å si det slik da så tror jeg neppe det er et problem ;) Har hengt på dette forumet siden starten nesten og har nå i flere år tatt med litt annet opp til acr og like fult stilt meg på toyota standen, hehe :)
 #320721  av The white
 
castman skrev:Har intenting imot det om de ikke stiller med race specca bil med trippel HK antall :mrgreen:

Blir muligens et par slike biler med , men banen er såpass stor at du ser ikke noe til dem av betydning.
Kommer uansett til og være alt annet på banen samtidig med oss fra bugattier og italienere til prototyper i forkledning , til familie biler med unger i ,, så her er det alt ..
Motor sykler er spennende ,,, speilene på motorsyklene er så og si ubrukelige , jeg har opplevd og kommet inn i sving , tatt igjen en motor sykkel (bilene bremser senere og kjører som regel fortere i svingene påga mere grep , det kan bli intimt med kjøretøy da . bil motorsykkel ,, da motor sykkelen ikke vil flytte seg for noe raskere i svingen og legger seg så nære at hodet hans er nesten over panseret ditt) de skjønner som regel tegninga etter noen svinger hvis ikke det er en slette rett etter de flyr vekk i fra hvis ikke en kjører en pshyco pelle bil selv.

:wink:

Tiden går fort.

Det blir juni.

Ønsker tilbakemeldinger fra dere på om det er en lang helg eller i en uke som frister mest .

Oppsumert er det mere traffik og kø og større sjangs for at de stenger påga ulykker i en helg enn det er i en uke .

Personelig heller jeg mest til i en uke.

Pris på og fly i stedet for og kjøre selv er (var på søndag) 49kr ned og samme opp . fra oslo (torp) med ryanair til frankfurt haan.
Det er meget nære nurburgring så og ta buss dit eller leie bil er et greit alternativ , blir ikke dyrt med 4-5 i en bil . 350kr dagen delt på 4-5 ..

Jeg holder på og forhanle med pris på bil transporter opp og ned. som et alternativ til de som vil kjøre med egen bil der men ikke ønsker og kjøre den veien selv ,, dette skal kunne være konkuransse dyktig prismessig med og kjøre selv med -merk dere- bil og henger, selv .. da medregnet , tiden det tar , drivstoff , mat og evnt ferge .
Har noen gode kontakter på biltransport siden så kontakt meg fort! =), evnt kan kjøre lastebil og ønsker og bli med og kan kjøre en laste bil ned som vi leier i stedet for og benytte oss av et firma som nå er mest aktuellt ,, si fra hvis noen vet om biltransporter og leie ,,


the white
 #320772  av sindrejl
 
jeg har ikke mulighet til å være med utenom i en helg, siden min ferie er i juli
 #320792  av castman
 
Har ingen erfaring med banekjøring, så jeg kommer til å kjøre som en bestemor tenker jeg..

For min del er vel egentlig det samme, men ser for meg at alt kan bli en del enklere der nede om det blir i hverdagen...

Halve moro`a må jo være å kjøre ned ditt selv! Skal slå fartsrekorden min i bil på autobanen har jeg planer om :mrgreen:
 #321163  av The white
 
Dato .....

Da har jeg endelig fått respons i fra nurburgring gmbh.


6 Juli, en mandag er hele banen stengt. dvs.det skal det være fabrikk og prototype testing der.

Av en eller annen grunn fikk jeg tilsvar om at ts-ogn var velkommene samtidig med dem på en lukket dag. !?!
Det vil si at det er meget få på banen , og vi kan i tilegg bruke banen til og kjøre med uregistrerte biler , det var det mailen jeg sendte ned handlet om.
Jeg har ennå ikke fått en pris.

Det er den datoen vi kan ned dit hvis vi vil kjøre med bla uregistrerte biler som det er en del av på forumet.
Neste mulighet er mot høsten.

Da har vi en dato folkens. så .. blir det og dra ned i helgen og kjøre søndag , eller bruke søndagen på og kjøre ned dit og kjøre mandag og tirsdag . da er det hjem onsdag.

The withe
 #321352  av castman
 
Hei, gidder vi å gjøre så mye ut av det altså? kan vi ikke bare fastsete en dato i juni/juli engang og bare kjøre samlet ned enten om det blir helg/hverdag. Blir det ikke mye bry og dyrt for at noen få med røde skilter skal få kjørt? :roll:
 #321545  av The white
 
castman skrev:Hei, gidder vi å gjøre så mye ut av det altså? kan vi ikke bare fastsete en dato i juni/juli engang og bare kjøre samlet ned enten om det blir helg/hverdag. Blir det ikke mye bry og dyrt for at noen få med røde skilter skal få kjørt? :roll:

Det er nettop det jeg vil diskutere.

Og ang røde skilt så kan ikke bruke det der nede , men man kan kjøre med eller uten skilt på mandag 6 juli. da får vi også banen nesten for oss selv .
Hva tenker dere om det castman sier ,, hva synes dere om og ha det på en lukket dag sak som jeg nå er inne på . da blir det evnt med noen av de gromme bilene man kansje har sett i et og annet blad.




2uka i juli folkens ,, hvordan passer det ?


The white.
:)
 #321548  av Supramk3turbo
 
Høres bra ut den 6. juli. Lite folk på banen er jo en fordel. Men for min del så passer det dårlig... :(
 #321609  av castman
 
Tror det skal passe greit for min en iallefall. Hvordan er det med prisene nå som det blir "trackday" evt? Og synes det var litt snodig at vi får lov å kjøre når det foregår prototesting.....Er nok en grunn til at de har bestilt banen for seg selv og da tviler jeg på de vil ha noen random tsogn folk inn på banen?? :roll:
 #323111  av The white
 
Ninjamannen78 skrev:6 juli passer egentli bra for meg. Høres ut som en meget god ide.
Bra bra int i og kjøre selv eller og bruke bil transporter ?

Tok diffen på min bil her om dagen , satt inn ny i går.
Greit det skjedde her og ikke der nede .