TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Til Ringen med forumet i sommer .. vi blir en gjeng!?!)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #354732  av mk3bg
 
reiser nedover i juni eller juli for andre gang i år, var å kjørte i påsken, dødskult, men må gjøre litt endringer på bilen til neste gang, har forøvrig hvert der mange ganger tidligere, kan absolutt anbefales for de som ikke har vært der og går å lurer på det....
 #355011  av mk3bg
 
Terjen skrev:Jeg drar ned i pinsen (19-25. mai) samtidig som Ferdinand Motor skal ha sin pinsetur nedover..
Her er det bare å henge seg på. :)
hmm faen, det var lurt, må se om jeg har fri da
 #355406  av castman
 
Terjen skrev:Jeg drar ned i pinsen (19-25. mai) samtidig som Ferdinand Motor skal ha sin pinsetur nedover..
Her er det bare å henge seg på. :)
Hvordan går ferden til nurburg?
 #355509  av mailman1
 
tror ikke jeg kjører nedover alene. han driver enda å skrur GTR .. trege faen. :x
 #355530  av Terjen
 
castman skrev:
Terjen skrev:Jeg drar ned i pinsen (19-25. mai) samtidig som Ferdinand Motor skal ha sin pinsetur nedover..
Her er det bare å henge seg på. :)
Hvordan går ferden til nurburg?
Jeg og en kompis kjører alene nedover i min bil på onsdagen (19.mai), tar danskebåten fra Kristiansand onsdag ettermiddag.
SÃ¥ blir det vel overnatting en plass i Danmark til torsdagen.
Torsdagen skal jeg innom en høgger i Tyskland og hente meg M5-diff og drivaksler til BMWen, før vi ender opp på hotellet i Nürburg.
(Lindner Congress og Motorsport Hotel Nürburgring)

Da blir vi værende der fredag, lørdag og søndag samtidig som Ferdinand Motor er der.
På søndag kveld når Ferdinand-gjengen drar videre til Belgia og F1-banen Spa, så rusler vi hjemover.
Blir vel overnatting en plass i Tyskland til mandagen, så tar vi danskebåten tilbake til Kristiansand mandag kveld (24.mai).

Så er ikke med på opplegget til Ferdinand, bor heller ikke på samme hotell da det var fullbooket.
Men får jo vært litt sosial på dagene hvertfall. :)
 #363618  av Offern
 
Jeg og en kamerat drar nedover i morgen kjører til gøteborg tar båten til kiel og strake vegen til Düsseldorf hvor vi sover til onsdag. er på banen onsdag og reiser opp til kjøben for å møte en god gjeng. ferden tilbake derifra og hjem er vi usikkre på ennå :) kjører en audi a6 3.0tdi for anledningen. (kameraten sin)