TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • En aldri sÃ¥ liten Cruisetur i dag? (Bergen)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #320397  av Daniel HS
 
Jeg, James og Madness19 tenker å ta en liten crusietur i dag, ut til Hellesøy og tilbake. Andre som kunne tenke seg å hive seg på? Rundt 17.00-30 tiden, fra f.eks Esso Loddefjord... Jeg kan kontaktes på 977 45 875 om noen ønsker å være med... :)
Sist redigert av Daniel HS den 29 mar 2009 15:27, redigert 1 gang totalt.
 #320412  av Daniel HS
 
christer skrev:jeg skulle gjerne vært med, men min går ikke skikkelig...
Kjedelig, hva som er gale da?
 #320442  av Daniel HS
 
SÃ¥pass ja...

Dårlig med bilder, var lite grombiler da.. Madness19 var usannsynlig fyllasyk, så han satt på med meg istedenfor å kjøre sin CS, og James trakk seg... Så vi ble min CS, en Aygo, en Mazda BT-50 og en Mazda6...

Vi får satse på en ny tur en annen dag, med litt bedre frist kanskje... :P
 #320448  av James
 
Daniel HS skrev:SÃ¥pass ja...

Dårlig med bilder, var lite grombiler da.. Madness19 var usannsynlig fyllasyk, så han satt på med meg istedenfor å kjøre sin CS, og James trakk seg... Så vi ble min CS, en Aygo, en Mazda BT-50 og en Mazda6...

Vi får satse på en ny tur en annen dag, med litt bedre frist kanskje... :P
hehe, nei Sotra holdt lenge for meg.... Godt å se CSen på veien igjen! :) Er med på full tur neste gang sånn at eg får satt deg litt på plass :mrgreen:
 #320454  av Daniel HS
 
christer skrev:he he, sant...
kunne jo sett i påsken...?
satset på at jeg er klar til det.
med mindre det er noe stort som er gale. regner med det bare er noen små ting...
Det er en mulighet. Hadde planer om å reise bort, men de planene forduftet... Når regner du med du er klar da? Må jo få organisert noe i god tid, slik at så mange som har muligheten kan bli med, hadde vært grisefett å kommet en haug med fete Toyotas rullende... :D

James skrev:
Daniel HS skrev:SÃ¥pass ja...

Dårlig med bilder, var lite grombiler da.. Madness19 var usannsynlig fyllasyk, så han satt på med meg istedenfor å kjøre sin CS, og James trakk seg... Så vi ble min CS, en Aygo, en Mazda BT-50 og en Mazda6...

Vi får satse på en ny tur en annen dag, med litt bedre frist kanskje... :P
hehe, nei Sotra holdt lenge for meg.... Godt å se CSen på veien igjen! :) Er med på full tur neste gang sånn at eg får satt deg litt på plass :mrgreen:
Hehe... :P
 #320493  av Daniel HS
 
jacquelin skrev:Påsken hadde vært bra! Kommer med Cressidaen over fjellet til det. :)
Høres bra ut... Blir forøvrig Streetmeet i Påsken også... Jeg kommer med sted og dato når det er 100% satt!
 #320631  av Daniel HS
 
TurboDevil skrev:Cruisetur høres bra ut :) legg ut info noen dager før så folk får det med seg....

Yes, sist var det egentlig bare på impuls... :D