TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Streetmeet andre pÃ¥skedag (Bergen)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #321298  av Daniel HS
 
Streetmeet andre påskedag 2009

Sesongen i år ble åpnet med et banetreff på Eikås motorsenter, her så det ut som store og små, sjåfører og publikum, storkoste seg til tross for regn. Selvfølgelig vil vi i god tradisjon arrangere Streetmeet i påsken i år også. I år er Streetmeetet flyttet til Sartorparken på Sotra. Siden dette er første offisielle treffet i år der du får vist frem alt du har holdt på med i vinter, er det bare å gjøre siste finpussen på bilen, montere de siste tingene du har liggende i garasjen og få alt på stell, og de av dere som fremdeles ikke har fått på sommerfelgene, er det bare å sette i gang. Vi har bestilt sol og varme og håper på stort oppmøte!

Litt info:
Sted: Sartorparken på Sotra
Dato: 13.04.09 (Andre påskedag)
Kl: 18.00

Vi oppfordrer alle til å holde veitrafikkloven, politiet er bl.a informert om treffet.

Har du spørsmål kan du ta kontakt med Daniel H. Schneider på Tlf: 977 45 875, eller mail: Daniel.schneider@bergen-gatebilklubb.no, eller spørre i tråden her... :)

Mvh

Daniel Schneider
(Treffansvarlig BGK)
For styret i Bergen Gatebilklubb

Link: http://www.bergen-gatebilklubb.no/jooml ... sg7514#new
 #321301  av James
 
Eg stiller :wink:
 #321739  av christer
 
ser dårlig ut for mitt vedkommene...
venter ennå på noen deler som forhåpentligvis skal fikse problemet med turtallsmåler som hopper...
men stikker nok bortom, bor 2 min unna...
 #321742  av Daniel HS
 
Synd :(

Hadde håpet på å få sett bilen din snart... Hehe... Har jo akkurat fått min på veien igjen for andre gang på 2 mnd så... :P