TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Cruising Drammen førstkommende helg

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #322341  av jacquelin
 
Lurte på om noen vil være med på cruising til helgen? Er så bra å kjøre bil nå når sommeren kommer, men er litt ensomt alene. :P Tid og sted er nett det samme for meg. Så kom med forslag. :D
 #322627  av mulle-mek
 
orket ikke noe cruising på kvelden var på treffet fra kl 11 til de sluttet og da var jeg fornøyd for denna gangen men de kommer vel flere muligheter :D
 #322678  av Lørnings
 
Hvorfor i all verden kjørte du ikke supra igår? Jeg så deg snike rundt i den blå cressidaen! :P (tror jeg da..!) :P
 #322689  av tojo
 
Bra oppmøte? Bilder :P
 #322696  av Lørnings
 
Neei, dessverre, hadde ikke kamera.. også dro vi litt før det slutta.. Kjørte camaro som rister så fælt at bolten til starteren ramla ut i lierbakkene, så vi måtte dytte i gang resten av dagen! :P
 #322700  av tojo
 
Lørnings skrev:Neei, dessverre, hadde ikke kamera.. også dro vi litt før det slutta.. Kjørte camaro som rister så fælt at bolten til starteren ramla ut i lierbakkene, så vi måtte dytte i gang resten av dagen! :P
Hvilken årsmodell på Camaroen? noen må da ha hatt med seg kamera. :P
Mulle fikk for "smykkeskrinet"( peneste motorrom ),hvem hadde peneste bil osv....?
 #322725  av Lørnings
 
'72 camaro! Sånn med runde lykter bak :wink: Ja, tror peter sa thomas hadde med seg kamera..? Det var ihvertfall hundre folk der med kameraer som tok bilder, så må da komme ut noen bilder etterhvert!
 #322728  av Lørnings
 
Der var den der, på første linken, den oransje camaroen..! :D jeg sitter i passasjersete og ser dum ut på første bildet der! :P
 #322732  av tojo
 
Lørnings skrev:Der var den der, på første linken, den oransje camaroen..! :D jeg sitter i passasjersete og ser dum ut på første bildet der! :P
Hehe, så bra ut den. er litt amcar interissert. Har jo 2stk selv GMC Typhoon, Dodge Charger.

Takk ErikG for linken til bildene :D nå får jeg sove godt inatt. mange flotte biler. :P
Men kunne bare se 1 stk MKIII hmmm