TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Autoslalom i stavanger søndag 26.04.2009

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #323138  av Xlr8
 
Autoslalom kl 16. søndag 26.04.2009 - oppmøte 1500
er på statensvegvesen de skal føregå.

så bare og møte=)
 #323149  av James
 
Hmm.. dette virker jo fristende :) Men heller mindre fristende stedet det skal ha det på...
 #323151  av celica_st185
 
Er jo bare 4 timer kjøring James, klarer det? Er kjøring på gocartbanen på Reve tidligere på dagen og så bare å ta første ferja det :)
 #323217  av James
 
celica_st185 skrev:Er jo bare 4 timer kjøring James, klarer det? Er kjøring på gocartbanen på Reve tidligere på dagen og så bare å ta første ferja det :)
Tenkte mer på at det skal være hos Statens vegvesen hehe. Ikke at det skulle ha noe betydning sånn sett.
Men ble visst en Englandstur på meg og madammen i helga istedet.. Så må stå over for denne gang. Men hadde vert kjekt med en tur til Stavanger der MR2en min kommer fra :) .. Mener foresten å ha hørt om noe drag-greier i Stavanger i nærmeste fremtid.. Stemmer det? :)
 #323231  av Morten
 
Street legal er jo samtidig som sommertreffet på ACR, så da er det jo feil vei å kjøre sørover! :lol:

Jeg har planer om å tukte rustpilen på AS på søndag ihvertfall, og Erling kommer vel med mr2'en også tror jeg. Folk bør bare sparke seg bort og bli med. Det SER ganske kjedelig ut når en står og ser, men er skikkelig moro når en hiver seg med og er inni bilen med konkurranse-horna fremme! :lol: :mrgreen:
 #323274  av Morten
 
Skal vel utom og titte på Reve og ihvertfall, men tror det blir litt snaut med tid med tanke på kjøring der. Alle potensielle biler trenger egentlig litt arbeid før de er Reve klare au, så får nok nøye meg med AS denne gangen.... :roll:
 #323533  av celica_st185
 
Da var dagen slutt, og den endte forsåvidt godt for både meg og Morten. Erling var og å kjørte, men fikk bare 1 tellende omgang. Så lenge det er di 2 beste av 3 forsøk som er tellende, så fikk desverre ikke han noen plassering... Morten fikk 2. plass i klasse 2. (Modifiserte biler) med beste tid på 1.43. Fikk selv 1. plass i Klasse 3. (Rekrutt) med beste tid 1.52 :lol:

Starlet rulez :mrgreen:

Legger ved et actionbilde fra Reve :)
Vedlegg
Celica2.jpg
Celica2.jpg (178.38 kiB) Vist 6760 ganger
 #323537  av tojo
 
Grattis med premier! mer bilder :P
 #323552  av Morten
 
celica_st185 skrev:Har ikke bilder, men har video fra Reve og Autoslalom som kommer etterhvert...
Fikk du med deg noe av siste passet mitt? Hadde vært kult å fått sett det isåfall.... :mrgreen: de to første passene føltes mer som bil-orientering enn ferdighets-kjøring så de er neppe veldig spennende på film :lol:
 #323553  av erling
 
celica_st185 skrev:Har ikke bilder, men har video fra Reve og Autoslalom som kommer etterhvert...
Håper du ikke filma meg, for dette ble jo skikklig o-løp. Når jeg endelig fant veien var det hele over. :mrgreen:
 #323574  av celica_st185
 
Morten skrev:
celica_st185 skrev:Har ikke bilder, men har video fra Reve og Autoslalom som kommer etterhvert...
Fikk du med deg noe av siste passet mitt? Hadde vært kult å fått sett det isåfall.... :mrgreen: de to første passene føltes mer som bil-orientering enn ferdighets-kjøring så de er neppe veldig spennende på film :lol:
Begge kameraene var tomme for strøm til siste omgang desverre :cry: Men har film av både deg og Erling i 1. eller 2. passet

Var visst ikke firewire på den lånepc'en jeg bruker nå. så må låne en data å legge det inn på