TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Til alle bil elskere!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #325741  av Shaggylaggy
 
Jeg er også med! så sant jeg har bil... heheh
 #326552  av johnnie_W75
 
Den 24.5. på Gardermoen folkens? Skal vi se om ts-ogn romerike og omegn stiller med noen biler?
Lurer på om jeg skal ta meg en tur med vraket mitt :lol:
 #327197  av jorgen20
 
jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsja :lol:
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som meg :D men dro tidlig.
 #327303  av Bil&Lim
 
jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsja :lol:
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som meg :D men dro tidlig.
Det var nok oss... :D

Guttepjokken satt baki og var klar for å komme seg hjem igjen, så ble en kjapp titt innom bare. Fikk ikke med oss kræsjet.... Hvordan gikk det til?
 #327314  av Batista
 
Vi får ta og samle oss TS-OGN Romerike igjen... 8) Når? det får vi nok avgjøre senere.. Hvor? same shiit.. :)

Forslag Hvor?? Kom med det!! :wink:
 #327345  av jorgen20
 
han fikk en liten sladd i svingen som er mitt i løypa som dem hadde satt opp og gikk rett i murveggen med fronten så porch'a blei en halv meter kortere.. bokstavelig talt
 #327349  av jorgen20
 
Bil&Lim skrev:
jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsja :lol:
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som meg :D men dro tidlig.
Det var nok oss... :D

Guttepjokken satt baki og var klar for å komme seg hjem igjen, så ble en kjapp titt innom bare. Fikk ikke med oss kræsjet.... Hvordan gikk det til?

fete felger du har :P
 #327386  av Bil&Lim
 
jorgen20 skrev:
Bil&Lim skrev:
jorgen20 skrev:jeg var der ca halv ett til 2 og kom tilbake ved 4 tida og var der til porcha kræsja :lol:
mens jeg var der så kom det en svart st205 med like felger som meg :D men dro tidlig.
Det var nok oss... :D

Guttepjokken satt baki og var klar for å komme seg hjem igjen, så ble en kjapp titt innom bare. Fikk ikke med oss kræsjet.... Hvordan gikk det til?

fete felger du har :P

Takk - i like måte :D :D


Og Jessheim høres bra ut!!