TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • VÃ¥rmønstringen 2009 (Bergen)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #326973  av Daniel HS
 
Se der ja...

Ser du har fått bilder av en del biler jeg ikke har fått med meg at stod der oppe. Hater når folk ikke klarer å stå i ro mer enn en time der oppe, enten står du hele dagen, eller så dropper man utstillingen, synes jeg da....
 #327255  av Kjelliken
 
:? den Elisen er du sikker på at det er en Elise... og ikke en Tesla???

Ellers ganske bra dekning av vårmønstringen :D

Veldig bra siden jeg ikke fikk tatt turen innom selv. :wink:
 #327256  av James
 
Daniel HS skrev:
James skrev:noe bilder av gullet mitt? :) Tror eg var den eneste der med en MR2 ... litt skuffende igrunn, men samtidig artig å ha noe ingen andre har :P
Hvor pokker stod du utstilt? Jeg gikk å trasket der oppe fra 09.45 til nærmere 15.30..?

Noen som har bildet av gliset mitt da? SÃ¥ ut som jeg var eneste Celica CSen, faktisk eneste Celica Turboen... :P Stod ute, mellom en 200SX S14,5 og en Impreza...
Satt fra meg bilen helt bakerst i parkeringshuset.. Tok den første og beste plassen eg kom over.. :P
 #327279  av Ã˜rjanN
 
Kjelliken skrev::? den Elisen er du sikker på at det er en Elise... og ikke en Tesla???

Ellers ganske bra dekning av vårmønstringen :D

Veldig bra siden jeg ikke fikk tatt turen innom selv. :wink:

Hei, var ikke helt sikker, så jeg skrev bare elise.. Kan godt hende det er en Tesla :D

Bare hyggelig å kunne hjelpe dere som ikke var der ;)
 #327676  av Ã˜rjanN
 
Noen her inne på TS som eier den svarte supraen på bildet? :P
 #327809  av jacquelin
 
Her kommer noen bilder fra meg. :)

*sikle*
Bilde

DrømmePorschen min :D
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Den strøkne Boblen til en venn av meg. :)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Tenk hvis politiet i Norge hadde hatt slike biler? Da hadde jeg faktisk likt dem. :wink:
Bilde

Bilde

Mistet litt kontroll når jeg så denne bilen. Hehe. Ord kan ikke beskrive hvor tøff den er! 8)
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

(ble litt mange bilder dette tror jeg... :roll: )
 #327872  av Ã˜rjanN
 
Takker for bildene, ble ikke så veldig bra kvalitet på mine, da det er litt gammelt kamera :)