TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil - Rudskogen 29-31 Mai!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #325817  av James
 
Daniel ! ikke kjøre på bane?! skjerp deg...trodde vi skulle utpå der å piske hverandre litt :P
 #325850  av Daniel HS
 
James skrev:Daniel ! ikke kjøre på bane?! skjerp deg...trodde vi skulle utpå der å piske hverandre litt :P
Hehe.. Var planen å kjøre, men pga økonomiske årsaker kan det kan bli litt vanskelig... Hehe... Litt kjedelig siden jeg hadde fikset meg transport på henger og 2 mekanikere med på turen... Men hvis du sponser meg, kjører jeg glatt! :mrgreen:
 #325952  av James
 
Daniel HS skrev:
James skrev:Daniel ! ikke kjøre på bane?! skjerp deg...trodde vi skulle utpå der å piske hverandre litt :P
Hehe.. Var planen å kjøre, men pga økonomiske årsaker kan det kan bli litt vanskelig... Hehe... Litt kjedelig siden jeg hadde fikset meg transport på henger og 2 mekanikere med på turen... Men hvis du sponser meg, kjører jeg glatt! :mrgreen:
kutt ut neste fylla så har du isåfall en hel tank med drifstoff til banekjøring :P bremseklosser ,olje, plugger +++ og andre diverse problemer får du ta i ettertid :mrgreen:
men da har isåfall eg transport hjem på henger da om noe skulle skjære seg :P hihi
 #326022  av Stian AB
 
Jeg skal også en tur på rudskogen..får vi fiksa plass inne på go-cart banen?
 #326026  av EXS
 
hvordan er det med billetter og slik i år, må det forhånds bestilles eller kjøper man i porten? og hvordan er det med og stå på go-cart banen? er det førstemann til mølla??
 #327264  av smegol
 
Regner med at det ikke er noen forandringer på dette i år, at det er samma som i fjor. Man kan bestille billetter på billettservice.no og kjøpe billett i porten. Men hvis du bare skal ha dagsbillett + stille ut bilen må du i porten få å betale for bilen.
Mer info her http://www.gatebil.no/index.php?pageid=261
Når det gjelder utstilling på go-cart banen så er det vel første man til mølla som du sier, har ikke sett noe sted at man kan reservere plasser.
 #327599  av Daniel HS
 
Reiser i kveld... :mrgreen:

Kjører desverre ikke min bil likevel da, sitter på i en helt streit Tahoe, 5,3l V8 som yter omlag 300 hk nå... :D Skal trekke Campingvogn så... :P

Bilde
Store biler kan også være morro på bane... :P


Men hvis noen TS-ognere skal samles der nede for litt shitpreiking så er det bare å gi en lyd på tlf/sms 977 45 875... :)
 #327666  av James
 
Jeee :) Prøve å samle oss i bunnen av gokartbanen visst det er plass. Kan evt. nåes på 97 15 790
 #328220  av smegol
 
Et vel gjennomført arrangement, ihvertfall på lørdagen :D Sol og varmen, mye å se på både 4 hjul og 2 bein :D
Og ikke minst at jeg fikk 1.plass i kategorien "Japansk øvirge" noen som er helt vildt, det hadde jeg aldrig trudd.
Vedlegg
1.jpg
1.jpg (167.39 kiB) Vist 4438 ganger
2.jpg
2.jpg (122.75 kiB) Vist 4438 ganger
 #328234  av 2fast4u
 
Gratulere med premien, en slik fin bil fortjener en slik plassering.

:wink:
 #328238  av lexusmann
 
Gratulerer så masse med premien ja, veldig fortjent... :D
Sist redigert av lexusmann den 01 jun 2009 08:47, redigert 1 gang totalt.
 #328285  av Giske
 
Gratulerer med premie, så deg der på lørdagen, ja:)

Men herregud som det støvet der! Var borte for å spyle bilen 3 ganger iløpet av dagen :roll:

Noen flere ts-ognere som var der på lørdagen eller? Jeg så ihvertfall en i klubb t-skjorte.:-)
 #328307  av mr2storbrua
 
Jeg var der :) Parkerte bare på vanlig parkering siden jeg kun skulle være der en liten tur på lørdag. Men så bilen til smegol, og en svart MR2 helt nedi bunnen av banen, samt en st205 i en venstresving. Husker ikke helt hvilke farge det var på den. Så også en rød st185 med svart panser.

Var det noen her som hilste på meg når jeg reiste? Var en eller annen som hilste på meg når jeg satt i bilen på vei ut... Og jeg hilste tilbake 8)