TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil - Rudskogen 29-31 Mai!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #328465  av James
 
mr2storbrua skrev:Jeg var der :) Parkerte bare på vanlig parkering siden jeg kun skulle være der en liten tur på lørdag. Men så bilen til smegol, og en svart MR2 helt nedi bunnen av banen, samt en st205 i en venstresving. Husker ikke helt hvilke farge det var på den. Så også en rød st185 med svart panser.
Den svarte mr2en helt nede på gokartbanen var nok meg :) ...og ja var noe syyykt med støv i luften der... vasket min 3 ganger imens eg var på treffet og tok ikke lange siden før den var skitten igjen :roll:
Grattis med 1. plass Smegol :D
 #328470  av Giske
 
James skrev:
mr2storbrua skrev:Jeg var der :) Parkerte bare på vanlig parkering siden jeg kun skulle være der en liten tur på lørdag. Men så bilen til smegol, og en svart MR2 helt nedi bunnen av banen, samt en st205 i en venstresving. Husker ikke helt hvilke farge det var på den. Så også en rød st185 med svart panser.
Den svarte mr2en helt nede på gokartbanen var nok meg :) ...og ja var noe syyykt med støv i luften der... vasket min 3 ganger imens eg var på treffet og tok ikke lange siden før den var skitten igjen :roll:
Grattis med 1. plass Smegol :D
Sto du der hele dagen?? så deg ikke jeg:/
 #328474  av James
 
Giske skrev:
James skrev:
mr2storbrua skrev:Jeg var der :) Parkerte bare på vanlig parkering siden jeg kun skulle være der en liten tur på lørdag. Men så bilen til smegol, og en svart MR2 helt nedi bunnen av banen, samt en st205 i en venstresving. Husker ikke helt hvilke farge det var på den. Så også en rød st185 med svart panser.
Den svarte mr2en helt nede på gokartbanen var nok meg :) ...og ja var noe syyykt med støv i luften der... vasket min 3 ganger imens eg var på treffet og tok ikke lange siden før den var skitten igjen :roll:
Grattis med 1. plass Smegol :D
Sto du der hele dagen?? så deg ikke jeg:/
Stod der hele helgen fra tidlig fredag til søndag.. Var en tur i Oslo midt på dagen på lørdag ,men ellers var mr2en der hele tiden :) Planen var bnekjøring også ,men så langt kom eg aldri :?
 #328489  av Giske
 
James skrev:
Giske skrev:
James skrev:
Den svarte mr2en helt nede på gokartbanen var nok meg :) ...og ja var noe syyykt med støv i luften der... vasket min 3 ganger imens eg var på treffet og tok ikke lange siden før den var skitten igjen :roll:
Grattis med 1. plass Smegol :D
Sto du der hele dagen?? så deg ikke jeg:/
Stod der hele helgen fra tidlig fredag til søndag.. Var en tur i Oslo midt på dagen på lørdag ,men ellers var mr2en der hele tiden :) Planen var bnekjøring også ,men så langt kom eg aldri :?
var bare der på lørdag jeg. Så da var det kanskje ikke så rart, hehe. Du får ta kjøringa i juli da! :)
 #328551  av kodalracing
 
Den gammle grønne rollan er min og en kamerat siss. org motor, 2,5 eksos, opent luft filter, ribba for intriør, senke sett foran og gate sliks. kosta oss ca 10-15 tusen
bevis på at en ikke trenger og ha så dyr bil for og ha det morro på bane, men merket vi manglet masse effekt på slettene men holdt følge med det meste i svingene.
veldig morro og få kjørt litt på bane i alle fall.
 #328562  av Giske
 
kodalracing skrev:Den gammle grønne rollan er min og en kamerat siss. org motor, 2,5 eksos, opent luft filter, ribba for intriør, senke sett foran og gate sliks. kosta oss ca 10-15 tusen
bevis på at en ikke trenger og ha så dyr bil for og ha det morro på bane, men merket vi manglet masse effekt på slettene men holdt følge med det meste i svingene.
veldig morro og få kjørt litt på bane i alle fall.
Jøss, enda flere folk fra nærmiljøet jo:p
 #328588  av villejan
 
Var å kikket litt på den rollaen, så sleten ut, men det fungerte jo greit... Det viktigste er jo å ha det grisegøy utpå. Mangler selv endel på strekkene, men det er jo i svinger det er morro.
 #328637  av kodalracing
 
jepp er a det. er bare ikke så flink til og si ifra at jeg er hær. hehe

ja den bilen er sliten gått 350 eller noe trur jeg. men har faktisk fått kjørt mere med den på bane på 1 treff en med supran på et par treff, så er veldig fornøyd med den bilen, ja den mangler veldig mye på slettene men klarte seg bra i svingene, var ikke mye som tokk oss der gitt. morro når du kommer inn i svingen og kjenner det slepper også gir du bare gass og den drar seg inn og skyter fart ut av svingen.hehe
 #329162  av Giske
 
kodalracing skrev:jepp er a det. er bare ikke så flink til og si ifra at jeg er hær. hehe

ja den bilen er sliten gått 350 eller noe trur jeg. men har faktisk fått kjørt mere med den på bane på 1 treff en med supran på et par treff, så er veldig fornøyd med den bilen, ja den mangler veldig mye på slettene men klarte seg bra i svingene, var ikke mye som tokk oss der gitt. morro når du kommer inn i svingen og kjenner det slepper også gir du bare gass og den drar seg inn og skyter fart ut av svingen.hehe
var dere en tur innom døgnet her om dagen? (fredag var det vel?!) Synes jeg så en grønn rolla, hadde svendsen eksos klistremerke bak:p
 #329316  av Giske
 
kodalracing skrev:det var oss det ja, ikke veldig vanskelig og få øye på den grønne rollan heheh
Haha, nei. Når jeg så dere, tenkte jeg at det kunne jo nesten ikke være noen andre heller :lol:
 #329504  av Giske
 
kodalracing skrev:hehe nei trur ikke det går så mange grønne corollar rundt om har i norge gitt hehe
åsen bil kjørte du
blå og sort celica t18 med gt4 panser:-)
 #329633  av Giske
 
kodalracing skrev:okai da kan jeg jo se etter den neste gang jeg er i tbg.
Ja, gjør det:) Så får du komme bort og hilse på da vettu!