TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Right On, søndag den 24 mai!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #326615  av voivoi
 
Righ On arrangerer bil og MC mønstring på parkering til COOP Bygg i Haugesund førstkommende søndag! Ta turen!
 #326635  av lexusmann
 
Tar gjerne turen jeg, hvis det blir bra vær... :wink: kanskje vaske min også da, men den er nå ingenting å stille ut...
 #326639  av ke25-toyoglide
 
Det er for alle typer biler, ikkje bare yankee.
Men det er klart, den bør jo være spesiell på en eller annen måte.
En Corolla ginza hadde eg vel ikkje stillt ut. :lol:
 #326750  av lexusmann
 
Tror ikke det nei, selv om den er relativt bra holdt..har jo 17" på den, ikke mange som har det på en sånn...skal ha simons sportsekosos på den også, tror det er 2"(ikke for effekt, men for utseende og litt lyd)....
skal du stille ut celican din, voivoi??hadde vært morsomt å se den live... :wink:
 #326976  av voivoi
 
lexusmann skrev:Tror ikke det nei, selv om den er relativt bra holdt..har jo 17" på den, ikke mange som har det på en sånn...skal ha simons sportsekosos på den også, tror det er 2"(ikke for effekt, men for utseende og litt lyd)....
skal du stille ut celican din, voivoi??hadde vært morsomt å se den live... :wink:
Jepp, er planen det! :)
 #327092  av lexusmann
 
Har du oversikt når det begynner voi voi??kan ikke finne det noe sted....ble nemlig invitert på familiemiddag i morgen nå nettopp så hadde vært greit å vite om dette kan kombineres... :wink: