TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lite treff i BERGEN fredag 5 juni eller lørdag 6. juni

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #328589  av christer
 
er det noen interesse for ett lite toyota treff på kommende fredag eller lørdag?
jeg tenker sånn i 20:00 tiden? passer dette?
kan jo møtes på hurtigrutekaien eller lagunen? eller hvis noen har andre forslag? (men har hørt det er en del som blir jaga vekk fra lagunen)
hadde vært flott hvis noen hadde tatt med seg ett skikkelig kamera, så kunne vi få tatt noen skikkelige bilder...
Sist redigert av christer den 02 jun 2009 22:57, redigert 3 ganger totalt.
 #328590  av Daniel HS
 
Kan vi ikke utsette det til lørdag 6. juni? Er på tur med jobben på fredag, men kommer hjem på lørdagen en gang, lett med da! :wink:
 #328592  av christer
 
Daniel HS skrev:Kan vi ikke utsette det til lørdag 6. juni? Er på tur med jobben på fredag, men kommer hjem på lørdagen en gang, lett med da! :wink:
done :wink:
 #328596  av JsrMr2
 
forloveren min har laga utdrikknings lag for meg på lørdag så da kan ikke eg :cry:
 #328612  av christer
 
vanskelig dette skulle være da...
hva skal vi gjøre da?
sette det til fredag i og med at det var det som først var tiltenkt?
eller er det fler som kan lørdagen?
 #328621  av JsrMr2
 
christer skrev:vanskelig dette skulle være da...
hva skal vi gjøre da?
sette det til fredag i og med at det var det som først var tiltenkt?
eller er det fler som kan lørdagen?
hehe den dagen det passer for mest folk vertfall. men hadde vert kjekkest om det hadde passet for alle siden det ikke virker som det er så mangen med mr2 her..
 #328705  av James
 
Sorry Daniel ,men stemmer også for fredag. skal også ut å drikke på lørdagen :wink:
 #328843  av JsrMr2
 
kl 20.00 passer bra for meg.. vet ikke hvor eg.. på lagunen blir man vell ikke jaget bort for kl 23 eller 24 tror eg men er ikke sikker.. kan vel kansje møtes der vist ikke noen har ett bedre sted?? Blir vi mangen biler???
 #328851  av christer
 
JsrMr2 skrev:kl 20.00 passer bra for meg.. vet ikke hvor eg.. på lagunen blir man vell ikke jaget bort for kl 23 eller 24 tror eg men er ikke sikker.. kan vel kansje møtes der vist ikke noen har ett bedre sted?? Blir vi mangen biler???
kan bare si på parkeringsplassen bak shellen på lagunen.
er bare tre forløbi. meg deg og james...
men det må da være fler som er interessert? eller?