TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN Romerike SuperTreff!!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #346734  av Bil&Lim
 
Endelig... -nå er bilen på veien igjen, så da skal vi prøve å få tatt en tur til onsdag! Er ganske lenge siden sist nå... :oops:

Flere som tenker å ta turen...?


-Marthe
 #347002  av johnnie_W75
 
Grattis med å få bilen på veien igjen.. Jeg kan desverre ikke komme idag(for første gang) da jeg er på jobb.
Men jeg håper at dere som møter opp får det hyggelig. Ser ut på været som at det blir i p-huset i kveld?
 #348947  av johnnie_W75
 
Da er det oppmøte for alle som skulle ha lyst i morra igjen :mrgreen:
Satser på at det blir godt vær. Håper å se så mange som mulig møte opp. :D
 #355630  av ErikG
 
kansje ta turen igjen. Lenge siden nå, også melder de sol. Fortsatt rett ved Toyota Jessheim der. Når pleier folk komme nå?
 #355746  av johnnie_W75
 
Blir litt sen denne gangen folkens. Skal på slik lovpålagt europeiske union kontroll samtidig som treffet starter :(
DÃ¥rlig tiiming jeg vet :roll:
 #355758  av jorgen20
 
johnnie_W75 skrev:Blir litt sen denne gangen folkens. Skal på slik lovpålagt europeiske union kontroll samtidig som treffet starter :(
DÃ¥rlig tiiming jeg vet :roll:
du får komme eterpå hvis du har skilta i behold :P
 #356931  av mezhone
 
:shock: Selv om jeg har bodd på jessheim i flere år nå så jeg ikke lagt merke til det her. Nesten litt flaut :oops:

Skal ta meg en tur innom ved neste treff 02.06 om det er no da, selv om jeg ikke har bil enda så skal jeg komme å se på gull bila 8)

og, tenkte jeg bare kunne nevne det, så tror jeg ikke at jeg har sett enten johnnie_W75 eller Mr298 når jeg har vært ute på Jessheim.
Har kun sett en Gul MR2 MK2 stå ved Rimi på Jessheim 1 gang og en Rød MR2 MK2 ute ved Thon Konferanse senter på Jessheim, som virkelig satte ild på MR2 lidenskapen min.

-Christer
 #356940  av johnnie_W75
 
mezhone skrev::shock: Selv om jeg har bodd på jessheim i flere år nå så jeg ikke lagt merke til det her. Nesten litt flaut :oops:

Skal ta meg en tur innom ved neste treff 02.06 om det er no da, selv om jeg ikke har bil enda så skal jeg komme å se på gull bila 8)

og, tenkte jeg bare kunne nevne det, så tror jeg ikke at jeg har sett enten johnnie_W75 eller Mr298 når jeg har vært ute på Jessheim.
Har kun sett en Gul MR2 MK2 stå ved Rimi på Jessheim 1 gang og en Rød MR2 MK2 ute ved Thon Konferanse senter på Jessheim, som virkelig satte ild på MR2 lidenskapen min.

-Christer

Better late than never... :mrgreen:
 #356942  av mezhone
 
johnnie_W75 skrev:
mezhone skrev::shock: Selv om jeg har bodd på jessheim i flere år nå så jeg ikke lagt merke til det her. Nesten litt flaut :oops:

Skal ta meg en tur innom ved neste treff 02.06 om det er no da, selv om jeg ikke har bil enda så skal jeg komme å se på gull bila 8)

og, tenkte jeg bare kunne nevne det, så tror jeg ikke at jeg har sett enten johnnie_W75 eller Mr298 når jeg har vært ute på Jessheim.
Har kun sett en Gul MR2 MK2 stå ved Rimi på Jessheim 1 gang og en Rød MR2 MK2 ute ved Thon Konferanse senter på Jessheim, som virkelig satte ild på MR2 lidenskapen min.

-Christer

Better late than never... :mrgreen:
Indeed :)

Jeg skal ta med meg en annen ildsjel også når jeg kommer ^^ han har muligens fått mk1'en sin da så får se om han får tatt den med seg. *Men bare om han fått den til da*

-Christer
 #358565  av N911
 
Tror jeg ikke får kommet nå kommende treff da dynamofanskapet ikke får styrestrøm på den midterste kontakten på dynamoen min
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9