TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lite treff+tur i BERGEN lørdag 4. juli

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #329696  av christer
 
GomerPyle skrev:Mulig jeg tar turen, har tatt på meg knallharde middagsoppgaver for et vennepar på fredagen så spørs når en blir kjøreklar. Skal holde meg oppdatert her for tidspunkt.

Flotte bilder selv om det var få biler på forrige treff. Lekre de MR2`ene der.
det viktigste er jo at vi blir så mange som mulig.
hvis det er mer stemmning for kl.14:00 f.eks....
 #329704  av GomerPyle
 
christer skrev:
GomerPyle skrev:Mulig jeg tar turen, har tatt på meg knallharde middagsoppgaver for et vennepar på fredagen så spørs når en blir kjøreklar. Skal holde meg oppdatert her for tidspunkt.

Flotte bilder selv om det var få biler på forrige treff. Lekre de MR2`ene der.
det viktigste er jo at vi blir så mange som mulig.
hvis det er mer stemmning for kl.14:00 f.eks....
For min del er det definitivt bedre med kl.14 enn kl.12, men da jeg er et rimelig usikkert kort er det nok best at andre bestemmer dette ;)
 #330531  av Daniel HS
 
Håper jeg kan stille i egen bil denne dagen, men får nesten bare se om jeg blir ferdig, hvis ikke joiner jeg Madness19 i CSen hans... :wink:
 #332085  av James
 
Ja, hva skjer her egentlig?? Blir det treff imorgen klokken 14? Vert stille på denne fronten en stund nå..
 #332103  av villejan
 
Lørdag i dette fine været stiller ikke jeg.. da befinner jeg midtfjords! Søndag passer bedre, da er nok også konemor mer villig til å sende meg avgårde. Kunne vært kjekt å ta seg en søndagstur til os om rolfsvåg, gullbotn til arna om åsane og kanskje en samling rundt tollbodene på "strøket"?