TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lite treff+tur i BERGEN lørdag 4. juli

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #329190  av Daniel HS
 
Ser ut som en grei dato det der! Men kunne jo evt tatt det lørdagen, og en del tidligere på dagen, og så tatt en Cruisetur et eller annet sted? Tatt noen bilder og litt slikt, synes det er kjekkere enn bare å stå i ro... :) Var på Cruisetur til Norheimsund med BGK i dag, kanontur med kanonvær... :D
 #329201  av jacquelin
 
Hvis det hadde vært lørdagen så kommer jeg kanskje. :)
 #329219  av christer
 
Daniel HS skrev:Ser ut som en grei dato det der! Men kunne jo evt tatt det lørdagen, og en del tidligere på dagen, og så tatt en Cruisetur et eller annet sted? Tatt noen bilder og litt slikt, synes det er kjekkere enn bare å stå i ro... :) Var på Cruisetur til Norheimsund med BGK i dag, kanontur med kanonvær... :D
enig, tur hadde ikke vært så dumt...
er det interesse for dette? altså at vi setter det til lørdag og tar en tur...
 #329223  av JsrMr2
 
jepp er med på den :D
 #329225  av christer
 
hvor og når skal vi møtes? og hvor skal vi kjøre?
jeg foreslår at vi møtes på hurtigrutekaia kl.12:00, er sikker så sinnsykt mye folk hvis vi skal møtes på ett senter el.
jeg liker veiene utover mot mongstad...
hva mener folket?
 #329235  av James
 
Må bli lørdagen for min del også. Men møte allerde kl. 12.00? Var ikke det noe tidlig... ?! :P
Sist redigert av James den 08 jun 2009 15:54, redigert 1 gang totalt.
 #329239  av Daniel HS
 
Lenge siden jeg har vært utover der nå... Jeg er med :D

Synes tiden passer ganske bra jeg, slipper vi unna mygg og faenskap. :P :) Hurtigrutekaien, da tenker du på den på Nøstet, ikke sant?

Skal se om ikke jeg får dradd med meg noen Celicaer og noen Mr2er til... Mulig ei vennine har fått Mr2en sin på veien igjen til den tid...
 #329253  av JsrMr2
 
ja var litt tidligt men vist det blir en del folk å biler så er det vert å stå tidligt opp :D
 #329257  av Daniel HS
 
christer skrev:tidlig? tull... :lol:
jeg tenker, jo tidliger vi kommer oss avgårde jo tidligere e vi hjemme = hele kvelden på andre sprell...
Vi tenker likt! :D
 #329258  av James
 
Kan også ofre meg å stå opp "tidlig" på en lørdag visst det blir en god gjeng...men Går vel ikke såå mange timer på et lite treff cruising rundtom? sånn rundt kl. 14 hadde passet meg ypperlig :P
 #329261  av Daniel HS
 
James skrev:Kan også ofre meg å stå opp "tidlig" på en lørdag visst det blir en god gjeng...men Går vel ikke såå mange timer på et lite treff cruising rundtom? sånn rundt kl. 14 hadde passet meg ypperlig :P
GÃ¥r fort litt tid tur/retur Mongstad, men det er jo bare kos! :wink:
 #329694  av GomerPyle
 
Mulig jeg tar turen, har tatt på meg knallharde middagsoppgaver for et vennepar på fredagen så spørs når en blir kjøreklar. Skal holde meg oppdatert her for tidspunkt.

Flotte bilder selv om det var få biler på forrige treff. Lekre de MR2`ene der.