TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Girls go fast 9 juli og Gatebil 10-12. juli VÃ¥lerbanen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #330839  av ErikG
 
Noen her som skal på noen av disse treffene på Våler?

Jeg drar opp på onsdag etter jobb for å rigge opp og sånt også står jeg mest sannsynlig på teknisk på Girls go fast kjøringen. Er fortsatt ledig for jenter å melde seg på. Trenger ingen grom bil for å ha det moro!!
 #331009  av Stian AB
 
Jeg skal oppover, men drar nok ikke før på fredag. Kansje med ny bil :D
Blir det noe samla kjøring til Våler på fredag fra Drammens området?
 #331010  av Giske
 
Søren, får aldri vært med på noen sånne kolonner jeg:-o

Tenker jeg kjører fra tønsberg rundt 5 om morgenen på torsdagen. Så hvis noen skal henge på, så si ifra!:-p
 #331970  av Giske
 
jacquelin skrev:Skal kjøre på torsdagen, så drar fra Drammen den morgenen en gang. :)
Vil du henge på "kolonna" vår? hehe. Vet ikke helt når vi drar ennå, men kjøringen begynner jo kl 10. Jeg har ikke fått noe info om når førermøte og teknisk osv er ennå..
 #331984  av jacquelin
 
Giske skrev:
jacquelin skrev:Skal kjøre på torsdagen, så drar fra Drammen den morgenen en gang. :)
Vil du henge på "kolonna" vår? hehe. Vet ikke helt når vi drar ennå, men kjøringen begynner jo kl 10. Jeg har ikke fått noe info om når førermøte og teknisk osv er ennå..
Ja gjerne det! Sender pm med nr mitt, så hvis du vil sende mld når dere har bestemt tid? :)
 #332065  av ErikG
 
Da er det 4 året på rad dette blir arrangert! Det er fortsatt ledige plasser, så det er fullt mulig å melde seg på enda. Er du jente og har lappen, så kom med den bilen du har og KJØR! Her kan du kjøre helt til krampa tar deg!! Det vil være instruktører til stede for hjelpe til med sporvalg etc.
Bilde
 #332412  av Giske
 
Daniel HS skrev:Jeg skal på Gatebil :D Men uten egen bil :( Men sitter på i Carlos Sainz likevel :D
Det ble uten, ja?

Gleder meg til å se! tror faktisk aldri jeg har sett en cs, live :shock:
 #332415  av Daniel HS
 
Giske skrev:
Daniel HS skrev:Jeg skal på Gatebil :D Men uten egen bil :( Men sitter på i Carlos Sainz likevel :D
Det ble uten, ja?

Gleder meg til å se! tror faktisk aldri jeg har sett en cs, live :shock:
Såpass ja, her i Bergens området tror jeg at jeg vet om ihvertfall 5-6 røde og 2 sorte minst, som jeg kommer på i farten...
 #332417  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev:
Daniel HS skrev:Jeg skal på Gatebil :D Men uten egen bil :( Men sitter på i Carlos Sainz likevel :D
Det ble uten, ja?

Gleder meg til å se! tror faktisk aldri jeg har sett en cs, live :shock:
Såpass ja, her i Bergens området tror jeg at jeg vet om ihvertfall 5-6 røde og 2 sorte minst, som jeg kommer på i farten...
Vanvittig dårlig med celica i området her..har kun sett 1 gt4 og et par t18 i horten bare..
 #332418  av Daniel HS
 
Giske skrev: Vanvittig dårlig med celica i området her..har kun sett 1 gt4 og et par t18 i horten bare..
Er jo litt greit at det ikke florerer av dem da! :P