TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Girls go fast 9 juli og Gatebil 10-12. juli VÃ¥lerbanen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #332419  av Giske
 
Daniel HS skrev:
Giske skrev: Vanvittig dårlig med celica i området her..har kun sett 1 gt4 og et par t18 i horten bare..
Er jo litt greit at det ikke florerer av dem da! :P
Hehe, ja..for da blir min litt mer "spesiell" :lol: :wink:
 #332424  av mr2storbrua
 
Hadde også tenkt meg en tur på fredagen, og mulig jeg stikker innom å kikker på torsdag også dersom det er lov.
 #332553  av Stian AB
 
Ingen som kjører oppover på fredagen? Jeg drar fra Drammen etter jobb på fredag rundt klokka 14..
 #332937  av ErikG
 
Var en knall bra langhelg selv med ett VARIERENDE vær. Fikk halvdrept starleten på torsdagen på nye banen der oppe. Tror olja kokte og mista alt av komp omtrent. Møtte flere ts-ognere så blei bra. Var vel bare Giske fra forumet som kjørte på ggf kjøringen, men så en del kjente biler på gatebil kjøringen.

Burneplassen var GENIAL!
 #332950  av Giske
 
Takk for en hyggelig helg, har kost meg masse! Til tross for det varierende været, hehe.

Hadde det dritkult på banekjøringen, men har desverre slitt litt med servoen på vei hjem...:-/ skal kikke på det i morgen.
 #332952  av Giske
 
Skal se om ikke jeg får surret meg til å laste opp noen bilder etterhvert. Jeg har desverre ingen bilder fra kjøringen da, ble mest bilder av stillestående biler og noe fyll og fanteri på kvelden:-p
 #332978  av ErikG
 
Tok faktisk ingen bilder fra kjøring jeg heller. Bare noen fra kvelden, men skal få samla inn litt her og der og legge ut. Veit jeg får en del fra ggf kjøringen ihvertfall.
 #332982  av Supramk3turbo
 
Spotta Gamle celica supran til toyparts på våler, han kjørte veldig pent, å etterpå var den ikke å se lenger. Noen andre som så den??
 #332987  av Supramk3turbo
 
Åja :D Ja, jeg så den en liten tur på banen.
 #332992  av Daniel HS
 
Greit nok treff dette her, fikk faktisk ikke så mye av banekjøringen med meg... :P Fikk sett litt på fredagen og litt på søndagen. Men festingen var det ikke noe å si på, stortsett fyllesyk hele helgen :P
 #332995  av ErikG
 
Greit nok treff dette her, fikk faktisk ikke så mye av banekjøringen med meg... Fikk sett litt på fredagen og litt på søndagen. Men festingen var det ikke noe å si på, stortsett fyllesyk hele helgen
Hehe, har et par humor bilder fra kvelden. Fant dere forresten nøkkelen dere rota bort? Greit med fasilitetene hos oss. Hadde boblebad og audi grill;). Bordene holdt til og med 3 stk dansende på dem.
Hadde det dritkult på banekjøringen, men har desverre slitt litt med servoen på vei hjem...:-/ skal kikke på det i morgen.
Hmm, det glemte vi. Skulle jo sett på den på lørdagen, men tror det er reima som er litt slakk. Kjentes litt slakk ut.
 #333015  av Daniel HS
 
ErikG skrev:
Greit nok treff dette her, fikk faktisk ikke så mye av banekjøringen med meg... Fikk sett litt på fredagen og litt på søndagen. Men festingen var det ikke noe å si på, stortsett fyllesyk hele helgen
Hehe, har et par humor bilder fra kvelden. Fant dere forresten nøkkelen dere rota bort? Greit med fasilitetene hos oss. Hadde boblebad og audi grill;). Bordene holdt til og med 3 stk dansende på dem.
Huffda, sikkert noen ille bilder der ja! Hehe... Bordene holdt overraskende bra ja!

Nøklene ja, tidig historie det. :P Fant dem jo ikke på lørdagen, så en kompis kom bortover, fra Bergen, ens ærend for å levere nøkkel! Hehe.. 20 min etter vi var kjørt fra Våler på søndag fikk han tlf fra GGF om at nøklene og jakken var funnet :P Planen var jo egentlig å bryte opp bilen, knekke rattlåsen og tenningslåsen...