TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Sommertreff ACR DEL 2 14. - 16. aug 2009

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #332107  av sindrejl
 
Da er det bare litt over en mnd til høsttreffet, noen som har planer om å dra oppover? Jeg tenkte, men trenger muligens selv overnattingsplass for to
Morten Bangås skrev:Hva skjer på høsttreffet? Vurderer du å ta turen til Sommertreff i August og lurer på hva som skjer denne helgen?

For de som evt ikke har fått med sag hva dette er så er Sommertreff NordNorges største biltreff hvor tusenvis av mennesker og biler samler seg 2 ganger i året på en av de beste asfaltbanene i NordEuropa, nemlig Arctic Circle Raceway:)

Fredag åpner vi portene kl 10:00 og derfra er det full gass fram til søndag kl 18:00 når området stenges.

Første konkurranse settes i gang på fredag og da er det TimeAttack som gjelder. Hver bil som deltar får 1-2 flying laps alene på banen til å sette sin beste rundetid. Den som kjører raskeste runde i denne konkurransen vinner.
Bilde

Lørdag åpner banen igjen kl 10:00 og man får varmet opp bilene til vi starter 201m dragrace. Her kjører vi 2 og 2 biler sammen mot hverandre på start/mål-strekka hvor vinner går videre og taper ryker ut. Siste bil som står igjen vinner konkurransen.
Bilde

Så lørdag ettermiddag kommer det store høydepunktet - BREISLADDKONKURRANSEN! Her satses det 120% fra alle sammen, og den prestisjetunge konkurransen er det mest populære på programmet vårt. I vår regnet konkurransen bort, så høstens konkurranse blir årets happening på banen! Møt opp å se selv:)
Bilde
 #332127  av jacquelin
 
Jeg skal prøve på nytt denne gangen. :P Nå skal alt være på stell med bilen i hvertfall. :)
 #334413  av sindrejl
 
er nok ikke det, er vel nesten ingen som drar oppover, jeg har satt av rom, men kommer til å kansellere dem da jeg ikke drar selv ser det ut til
 #334415  av ArildM
 
Mindre folk = mer kjøring for den som vil skulle jeg tro?
Trodde kanskje Mr2'n min skulle være klar for kjøring til nå, men den gang ei, så da blir det ikke noen ACR runde i år.
Får håpe på bedre lykke neste år ;)
 #334538  av Wishmaster
 
Påmeldt :D ta igjen det tapte fra vårtreffet :D
 #334647  av tojo
 
jacquelin skrev:Blir det sånn rabattavtale med Meyergården denne gangen også? :)
Blir ingen rabattavtale på høsttreffet iår,men viser det seg at det er interesse for det og nok mange påmeldt.
Så kan man alltid fikse det til neste år. :D
 #335309  av Zupra
 
Det er ingen problem. Er flere som har med dekkmaskiner.

skjønner ikke at ikke flere tar turen. Er bare og hoppe i bilen og komme seg til ACR, Detter det treffet med mest kjøretid.
Og er vel det man liker best. Og en sjangse til og få brukt bilen SKIKKELIG før vintern kommer å tar oss. :D :D
E stor klar... :!: :wink:
 #335580  av DanielJ
 
Jeg skal som vanlig på sommertreff (acr), så om du ønsker "litt ekstra" bilder av bilen din så kom å snakk med meg :D Du ser mer i gul refleksvest og stort kamera :!: