TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota treff Protrim Valdres

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #335584  av Supramk3turbo
 
Ja ja, da nærmer det seg her. Jeg regner med at Qurtis, Tommy, muligens Jaquelin og meg kjører sammen oppover. Er det andre som vil henge på med oss fra Drammen er det bare å si fra, eller så kan vi møte dere på veien.
 #335592  av Giske
 
Dette høres artig ut! Mulig jeg henger meg på om jeg ikke skal ha undervisning eller jobbe den dagen :-) Kan gi beskjed litt nærmere..

Har igrunn litt dårlig erfaring med langturer med min bil, men det går sikkert greit sålenge jeg ikke kjører alene :-p
 #335594  av Supramk3turbo
 
Kjempe :D Skal nok altids få bilen din hjem om noe skulle skje 8)
 #335595  av Giske
 
Supramk3turbo skrev:Kjempe :D Skal nok altids få bilen din hjem om noe skulle skje 8)
Hihi, får satse på det!! :-p nå får jeg heldigvis fiksa styringa skikkelig på mandag, også skal jeg se om jeg ikke får bestilt noen nye bremseklosser før det også ;-)
 #335596  av Supramk3turbo
 
Blir god som gull da jo :D
 #335608  av Giske
 
Så godt som! :-p nå skjærer det i ørevoksen når jeg bremser..på tide å bytte kanskje? :roll: :-p
 #335737  av Qurtis
 
Husk å montere på disse metalldekslene uten på bremse.klossene. 2 på ene side og ett på andre. På toyota sier de at de ikke er nødvendig, men jeg får i alle fall piip i bremser uten. Og piiip i bremser er ikke kult. Skjønner at du ikke har bremsebeleg igjen men kjekt å gjøre det ordentlig når først i gang.
 #335755  av jacquelin
 
Tenker jeg kommer jeg også. :) Men har ikke bestemt meg for om det blir med Supra, eller om jeg skulle tatt med Cressidaen og sjekket hvor mange hester som er dratt på beite i løpet av årene. :P
 #335756  av Supramk3turbo
 
He he. Jeg ville tatt supran :D
 #335757  av jacquelin
 
Hehe æsj ville du? :P Syns det hadde vært litt morsomt å få vite hvis Cressidaen har sånn 30hk. Mot for eksempel dine 500- 600 liksom. :P
 #335758  av Supramk3turbo
 
He he. ja, men er vell litt gøy å se hva som er i supran din også??
 #335760  av jacquelin
 
Neeee... Tar den når den er trimmet og i orden.

Får se hva det blir til, er litt elendig på å bestemme meg. :P Jeg kommer med et eller annet uansett. :D
 #336320  av CS
 
Jeg tar meg en tur for å bremse starleten. :)
 #336321  av Supramk3turbo
 
Kjempe. DET gleder vi oss til :D
 #336448  av lexusrider
 
Er det ok om e kjører Lexus, enn må e låne hiace`n te far min??