TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota treff Protrim Valdres

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #336449  av Supramk3turbo
 
Du må nok ta hiace'n desverre :lol: Neida. Lexus er hjertelig velkommen de også, bare å slenge seg med :D Mulig det kommer en skyline, så vi er ikke såååå nøye på det :D
 #336484  av Supramk3turbo
 
Ser ut som været blir tålig greit på lørdag: http://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Nor ... l/Valdres/

satser på opphold ihvertfall :D
 #336553  av Supramk3turbo
 
For de som vil kjøre med oss fra drammen, så møtes vi på liertoppen som i fjor, på den store parkeringsplassen nord for senteret rundt kl 9. Så har vi passe god tid oppover :D
 #336571  av AE86 Drifter
 
Jeg Kommer :D I min ny inn kjøpte Corolla GT 8)
 #336694  av AE86 Drifter
 
Tja var ikke rare oppmøtte i valdres i helgen.Dette var stort sett det,men alike vel en artig tur :D
(film kommer)
Bilde
 #336697  av Supramk3turbo
 
Ja, var labert oppmøte. Men gøy å hyggelig var det. Liker ikke folk valdress eller :lol:
 #336741  av tojo
 
Venter spent på dyno tall :P
 #336999  av mulle-mek
 
ingen som bremsa bilene ?????????
 #337006  av Supramk3turbo
 
Joda, vi bremset starleten med altezza motor, supran til steff-mk3, en 4-runner type svær, å supran min. Tallene holder jeg hemmelig en liten stund til. Alle bilene er filmet, så skal lage en film med litt info snart. Kan avsløre at bilen min skuffet på rulla i år. Sliter med at den fusker en del på høyere trykk. Virker som det ligger i mappet egentlig, snakket med pbc, å skal inn til han for en liten kontroll sjekk av mappet når jeg kommer hjem.
 #337007  av mulle-mek
 
okidoki spent på alle sammen jeg :D