TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Invitasjon til Japsetreff pÃ¥ Rudskogen 08 og 09 August

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #334921  av Lørnings
 
Hehe..riktig..den skal få kjørt seg bilen din Thomas! :wink: Men jeg var på våler i helgen som var også, det får da være måte på..og det er jo dritt-langt opp dit! :P Vi får se hva tiden bringer.. :wink:
 #334928  av Supramk3turbo
 
Hæ?? Langt opp dit...Dette treffet er på rudskogen henrik :D Å det er ikke langt dit...Men vi tenkte å overnatte da.
 #334960  av Lørnings
 
Det var jammen godt du sa, jeg hadde lett kjørt feil vei! :P Snakker om surrehue!! :P Rudskogen er digg..kortere enn våler er det også..og bra vei nesten hele veien..det var jo en gledelig overraskelse :wink:

Når kjører du/dere lørdag morgen? :D
 #334967  av Supramk3turbo
 
Jeg vet ikke ennå. Men kan sende deg en meld når jeg vet noe nærmere...Blir på lørdags morgen en gang ja...
 #335106  av Fred
 
Da var Urban nyvaska og klar, så da kommer det sikkert et par regndråper inatt....
Men ser ut som jeg tar turen imorra ihvertfall!
 #335142  av Fred
 
Ikke skremmende mye folk der idag, litt kø på driftinga, men god plass på utstillingsplassen. Litt kjedelig at det ikke var litt mer organisert utstilling, tenkte da parkering etter merker, men virka som de var mer opptatt av kjøring på dette treffet. Reiste hjem når de begynte med drag... Vannvittig lang tid mellom bilene, og ikke spesiellt publikumsvennlig! Men for all del, var noe der som fungerte helt greit!