TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Invitasjon til Japsetreff pÃ¥ Rudskogen 08 og 09 August

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #335158  av iden
 
Den Starlet'en hans var jo feit da, hehe.
Blacktop er ikke feil!
Hyggelig fyr også! :)
 #335187  av EXS
 
meget fornøyd med dette treffet, fikk meg rundt 20 runder + at bilen holdt hele veien hjem :P

mener på jeg så noen kjente biler der , noen mk3er blant annet:)

men er jo litt sjenert av med så fikk ikke pratet så mye med toyotafolket der idag :P


tok endel bilder som jeg kan se om jeg får lagt ut senere....
 #335190  av SanAndre
 
EXS skrev:meget fornøyd med dette treffet, fikk meg rundt 20 runder + at bilen holdt hele veien hjem :P

mener på jeg så noen kjente biler der , noen mk3er blant annet:)

men er jo litt sjenert av med så fikk ikke pratet så mye med toyotafolket der idag :P


tok endel bilder som jeg kan se om jeg får lagt ut senere....
Var artig å se på deg kjøre idag, kult med en corolla på banen :D Var borte å tittet på bilen din også, utrolig stilig da :) Men så du den svarte mr2 mk2 som stod parkert ved siden av deg en stund? Vet du hvem det er, og om han eventuelt er her inne? Fikk faktisk sitte på han et par runder, utrolig feeet bil, men glemte helt å spørre om han var registrert her :P
 #335194  av EXS
 
SanAndre skrev:
EXS skrev:meget fornøyd med dette treffet, fikk meg rundt 20 runder + at bilen holdt hele veien hjem :P

mener på jeg så noen kjente biler der , noen mk3er blant annet:)

men er jo litt sjenert av med så fikk ikke pratet så mye med toyotafolket der idag :P


tok endel bilder som jeg kan se om jeg får lagt ut senere....
Var artig å se på deg kjøre idag, kult med en corolla på banen :D Var borte å tittet på bilen din også, utrolig stilig da :) Men så du den svarte mr2 mk2 som stod parkert ved siden av deg en stund? Vet du hvem det er, og om han eventuelt er her inne? Fikk faktisk sitte på han et par runder, utrolig feeet bil, men glemte helt å spørre om han var registrert her :P


la merke til den mr2en ja, utrolig pen bil, så ut som den gikk bra også:), men vet ikke hvem det er....


kjørte du den mk1en som er på avataren din?