TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota-meet. Fjordparken, Drammen. 2.Aug. *bilder side 4*

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #334280  av Supramk3turbo
 
Trenger nok ikke noe spesiell bil for å komme, er nok tenkt som en liten sammenkomst av ts-ognere :D
 #334303  av Supramk3turbo
 
He he, kjempe greier peter :D Blir vell første gangen supraene våre ser hverandre :lol:
 #334307  av mulle-mek
 
Supramk3turbo skrev:He he, kjempe greier peter :D Blir vell første gangen supraene våre ser hverandre :lol:
2 gangen glemt hamar ? :D
 #334311  av Supramk3turbo
 
He he, stemmer det :D Glemte det i farta :lol:
 #334329  av castman
 
Noen som har en brukbar adresse til der vi skal møtes? Så slipper jeg å duste rundt i hele drammen før jeg finner fram..
 #334330  av ErikG
 
Kjørebeskrivelse:

Fjordparken ligger ganske sentralt i Drammen, så det burde ikke være noe problem å finne fram. Hvis du kommer fra Oslo og kjører på E-18 tar du av ved høyre, rett før motorveibrua, og følger skilting mot
Drammen sentrum. I første rundkjøring tar du til venstre og kjører inn til Montér. Etter Montér er det
en undergang. Kjør under denne og vips så er du i Fjordparken.

Kommer du fra Vestfold følger du veien fram til første rundkjøring etter Statoil Rundtom. I denne
rundkjøringen kjører du rett frem. Du følger veien videre til første lyskryss, her skal du til høyre. Følg veien til du kommer over en lang bru. Ta til venstre i rundkjøringen og følg skilting mot E-18. Kjør igjen over en bru til du kommer til en ny rundkjøring. Ta til høyre i denne. Legg deg deretter
i høyre felt og i neste rundkjøring ta første til høyre. Kjør under undergangen og så kommer du til Fjordparken.

Kommer du fra Kongsberg kjører du først igjennom Strømsøåstunnelen (E-134). I første rundkjøring etter tunnelen kjører du rett frem. I neste rundkjøring tar du til venstre. Følg veien til første lyskryss, her tar du til høyre. Kjør videre på veien til du kjører over bruen. Etter bruen ligger det en rundkjøring, ta til høyre i denne og følg skilting mot E-18. Nå kommer du til en ny bru. Etter denne bruen kommer det
en ny rundkjøring. Her tar du til høyre og legger deg i høyre felt. I neste rundkjøring tar du første til høyre også kjører du under den berømte undergangen. Du skal nå være i Fjordparken.
 #334414  av Vision
 
Om noen trenger en adresse til å plotte inn i gpsen. Mener jeg det er Jaob Borchs gate, 3012 Drammen.
, som er rett adresse. Evt ligget Tomtegata, 3012 Drammen rett over veien.

Om værmeldingen ikke skulle holde det den lover, er det også veldig enkelt å flytte oss til parkeringsplassen på CC, som er rett over veien fra Fjordparken hvor vi kan parkere under "tak" (motorveibrua). Slik at folk er garantert et nedbørsfritt treff :-)..
kenmyh skrev:Får se om jeg kanskje kommer, om jeg ikke har noe bedre å finne på :P Ikke at bilen min er så spesiell at det gjør noe :P
Samme hvordan bil du kjører, så lenge det er en Toyota :p
 #334422  av Bil&Lim
 
mr298 skrev:Får vel prøve å ta meg en tur jeg også hvis været er bra :) Bil&lim: vi kunne jo kjørt nedover sammen hvis det blir no av?
Den er brun! Sender deg PM :)
 #334430  av ina
 
Vision skrev:Om noen trenger en adresse til å plotte inn i gpsen. Mener jeg det er Jaob Borchs gate, 3012 Drammen.
, som er rett adresse. Evt ligget Tomtegata, 3012 Drammen rett over veien.

Om værmeldingen ikke skulle holde det den lover, er det også veldig enkelt å flytte oss til parkeringsplassen på CC, som er rett over veien fra Fjordparken hvor vi kan parkere under "tak" (motorveibrua). Slik at folk er garantert et nedbørsfritt treff :-)..
kenmyh skrev:Får se om jeg kanskje kommer, om jeg ikke har noe bedre å finne på :P Ikke at bilen min er så spesiell at det gjør noe :P
Samme hvordan bil du kjører, så lenge det er en Toyota :p
jacob borchs gate er riktig...
 #334482  av Giske
 
Batista skrev:Kan komme men ikke før 3 slutter fra jobb kl 2. :? Håper det er noen der da!?!
Jeg satser ihvertfall på å bli der noen timer:-) du kan jo få nr mitt, så kan du sende mld og høre om vi fortsatt er der når du er ferdig på jobb?