TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gardermoen Raceway 13 September! Gudbrandsdal Gatebilklubb

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #336804  av Pere
 
Da er det duket for ennå ett banetreff på Gardemoen i Regi av oss, denne gang blir det Søndag 13 Sept!

Bilde


Denne gang tar vi utgangspunkt i treffet tidligre i år, selvom det var noe labert oppmøte, men de som kommer kan ha det artig med:

SS1 for Biler ( Autoslalom )
Drag
Utstilling
SS1 for Motorsykler ( om det er ønske for det )
samt salg av mat og drikke!

Det vil bli premiering for Peneste Bil, Beste Rundetid, Vinner av Drag og Fiasko pris!

Priser:
100,- for medlemmer som skal kjøre/stille ut
200,- For ikke medlemmer som skal kjøre/stille ut.
20,- Publikum

( Medlemskort, om mottatt, MÅ Fremvises med kvittering!! Vi har lister, men har du fått medlemskort så må dette vises!)


Tidsperiode : 10:00 - 18:00

Praktisk
Hjelm er anbefalt, men ikke påbudt!
Det vil bli foretatt en liten teknisk sjekk ved betaling, førerkort må også fremvises.
EVT Motorsykler som skal kjøre, SKAL ha full beskyttelse, uansett hvor bra vært og varmt det er!
Ingen skal under noen omstendigheter bevege seg ut på banen mens en bil kjører ett heat. ( Annet enn Crew)
Alle førere må skrive under på en kontrakt om at GGB fraskriver seg alt ansvar om det skulle skje ulykker, alle kjører på sin egen risiko på banen.
 #336805  av Supramk3turbo
 
SS1 på motorsykkel :D Det fikk jeg skikkelig lyst til å prøve. Er det bare å møte opp å si du vil kjøre med sykkel da eller??
 #336815  av Pere
 
Stemmer bra det! Men husk fullt kjøreutstyr! Og sykkel må være i god teknisk stand, da sykler får opp en god del mere fart enn bilene generelt gjør ;) Det blir gjennomført teknisk kontroll på både sykler og biler.
 #337164  av Supramk3turbo
 
Sykkelen skal nok greie seg gjennom teknisk :D he he. Tar med et par motor sykkel venner også :D
 #337624  av kenmyh
 
Denne greia endte med at jeg fikk oljeproblemer på Corollaen.. Yeay! Men kanskje ikke så rart, når jeg har eldgammelt oljefilter.. Så pakninga mellom oljefilteret og motoren tok kvelden, og det la igjen en fin liten oljesprut i halve motorrommet. Men den tetta seg igjen... LOL.. Så nå er det på biltema i løpet av dagen, og kjøpe nytt oljefilter, og ny olje å bytte ut alt! :)
 #337688  av Pere
 
Bra at det ordna seg da ;) Takker for oppmøte blandt de som stilte. Det ble et vellykket treff og jeg fikk brukt opp 2 stk dekk pga burning på gamle dragarn av en corolla jeg har :) Og bilen gikk faktisk for egen motor opp igjen på tralla så da må vell dagen være fullkommen :) Velkommen igjen til neste år!