TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ACR 11-13 jun

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #358707  av sindrejl
 
Noen som har muligheten for å ta med seg 8 dekk fra trondheim og opp samt ned igjen? Litt usikker på om det blir 4 eller 8 dekk

drar lunchtider på torsdagen
 #358972  av sindrejl
 
begynner å småriste litt nåja.. gleder meg som faen.. årets begivenhet :D
 #358973  av Morten
 
Yiiiiiihaaaaaa...... :mrgreen: gleder meg? neeeeeida :lol: ...løpe til telefonen og prøve å skaffe reserve bakdekk også.... 8)
 #358980  av sindrejl
 
hmm. har gått ned til 4 dekk nå.. noen som kan frakte? :mrgreen:
 #358981  av sindrejl
 
Morten skrev:Yiiiiiihaaaaaa...... :mrgreen: gleder meg? neeeeeida :lol: ...løpe til telefonen og prøve å skaffe reserve bakdekk også.... 8)
pff du gleder deg bare til å løpe etter småjentene på ramona du! :mrgreen:
 #359076  av chris
 
sindrejl skrev:
Morten skrev:Yiiiiiihaaaaaa...... :mrgreen: gleder meg? neeeeeida :lol: ...løpe til telefonen og prøve å skaffe reserve bakdekk også.... 8)
pff du gleder deg bare til å løpe etter småjentene på ramona du! :mrgreen:
Enten det, eller så gleder han seg til å dra på Big Ben og løpe etter 50-åringene :D
 #359083  av sindrejl
 
chris skrev:
sindrejl skrev:
Morten skrev:Yiiiiiihaaaaaa...... :mrgreen: gleder meg? neeeeeida :lol: ...løpe til telefonen og prøve å skaffe reserve bakdekk også.... 8)
pff du gleder deg bare til å løpe etter småjentene på ramona du! :mrgreen:
Enten det, eller så gleder han seg til å dra på Big Ben og løpe etter 50-åringene :D
du vet, noen liker dattra, andre liker mora.. så har du slike som morten som gjerne tar begge :mrgreen:
 #359296  av ST205RR
 
da er det ikke lenge igjen :mrgreen:

i tradisjon tro møtes vi på Toyota lørdag morgen kl 09.00 for litt vask/shine og prøver å få til ett samlefoto før vi kjører kolonne opp på ACR 8)
 #359299  av predator
 
Ser ut til at jeg ikke kommer meg i år gitt. Orker ikke 66 mil med rykk og napp :roll:
Men er vel flere år i komme..
 #359326  av ArildM
 
Haaar så lyst å dra oppover :shock:
 #359327  av Supramk3turbo
 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å reise, men pga jobb får jeg ikke mulighet i år... :( Venter også på en liten haug med deler, som jeg helst skulle hatt på før noe banekjøring, men HPF er jo så udugelig trege...
 #359344  av Rangle
 
Da er man snart klar for banekjøring, og håper første "japse"-bilen (min) holder løpet ut!
Mange som kjører nedover, må over med ferge til Bognes?
 #359423  av MR2turbo
 
Nå er Hiacen pakka, med pit-utstyr, og kamelon'en har fått seg en aldri så bitteliten helt uoffisiell test tur i pausen på jobben og sett at bakhjula fortsatt lar seg rotere fort rundt ved hjelp av otto-motoren og uhemmet tvangsmating. :-)

Jeg kommer med 32kvadratmeter telt som jeg og Morten skal bruke hele helga på å sette opp, skru på bilene i, og ta ned.. :mrgreen: ...selv om Morten helst vil kjøre litt på banen og... hehe...

Får se om jeg kansje får tatt en super-kjapp polerings-jobb på kamelonen i morra formiddag.. Så er jeg helt klar til avreise fra Sandnes onsdag morgen.

.........forresten... GLEDER MEG MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D


Så ser det ut til å bli litt 2.0bar lading med E85.. ;)
 #359454  av Wishmaster
 
MR2turbo skrev:Så ser det ut til å bli litt 2.0bar lading med E85.. ;)
på drabilen eller kamelonen? :wink: