TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ACR 11-13 jun

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #360402  av sindrejl
 
så mye styr og folk rundt den s2000en da... lurer virkelig på hva som har skjedd med bakfangeren :mrgreen:
 #360435  av ArildM
 
RÃ¥tt dette :)
SÃ¥ ut som en halvsvidd 3sgte motor da Marcus :|
 #360438  av MR2turbo
 
predator skrev:SÃ¥ rimelig heftig ut ja. Mange feite biler .. MEN, hva skjedde med den 3sgte'n der da? Var det din Markus? SÃ¥ ut som det var noe som tok fyr?
Er min, ja... :P hadde litt flammer opp av motorlokket... stikkflammer fra turbo-manifold du ser sprekken på ett av de senere bildene. Tok fyr i PCV slange og pluggledninger.

Arild, ble heldigvis bare halvsvidd, ja :)

Sindre, brukersvikt...!! hehe... tror noen i langberg familien muligens kan svare på det... :P
 #360444  av ArildM
 
Var en svart S2000 som rev av fangeren sist gang jeg var på Mo også :lol:
S2000 må da ha en overdrevent plutselig overstyring, ettersom eierene har såpass forbruk på bakfangere? :mrgreen:
 #360445  av Wishmaster
 
da kan man tjene noen raske kroner hvis man har med et par-tre bakfangere til s2000 på treff :P
 #360453  av sindrejl
 
ArildM skrev:Var en svart S2000 som rev av fangeren sist gang jeg var på Mo også :lol:
S2000 må da ha en overdrevent plutselig overstyring, ettersom eierene har såpass forbruk på bakfangere? :mrgreen:
de understyrer hvertfall ikke for å si det slik! ;)

video av breisladdkonkurransen her:
Jeg kjører utti 02.00 i filmen
 #361389  av Tommydesu
 
Der var det jo et snikbilde med civicen min i bakgrunnen jo! :)
S2K er vel rimelig rask ut med "ræva" når du legger den ut, og samt ganske rask inn igjen, værtfall etter det jeg har observert :p
 #361425  av sindrejl
 
Tommydesu skrev:Der var det jo et snikbilde med civicen min i bakgrunnen jo! :)
S2K er vel rimelig rask ut med "ræva" når du legger den ut, og samt ganske rask inn igjen, værtfall etter det jeg har observert :p
er den "ganske rask inn igjen" som fort skremmer en del "brukere" av bilen :)
 #361454  av Tommydesu
 
Heheh, ja den ser noe spesiell ut på oppførsel når den feks spinner rundt i store ringer :p
 #361554  av bose
 
Minner kanskje litt om Mr2? Vil enten gripe, ellers slå brått rundt :?:
 #361947  av Tommydesu
 
Nå skal ikke jeg uttale meg om noe jeg ikke vet, men jeg tror ikke den er like ille som mr2 på akkurat det. Men noe lik er den nok sikkert :)
 #361949  av Wishmaster
 
ingen som har flere bilder fra helga? :D