TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #349846  av magnesmurf
 
Mulig dette er litt tidlig, men siden våren har gjort sine fremspring her på østlandet begynner jeg planlegging av dette allerede.

Siden jeg ikke fikk vært med på noen treff i fjor, kan jeg like godt arrangere et lite treff i år. :wink:

Alle medlemmer herfra, hvertfall de som bor i noenlunde :wink: nærhet (østlandet) anbefales å stille! Jo fler vi blir, desto bedre!

Og siden det skal være et vårtreff, for alle her, også de som kun sommerkjører bilene sine, legges treffet til nettopp våren.

Foreløbig slenger jeg bare ut en dato, så får folk si om de kan eller ikke. Datoen kan endres ved behov, hvis det er mange det ikke passer for.

Foreløbig forslag til dato blir søndag 16.mai.
Da har folk fri neste dag, siden mandag er 17 mai. Og forhåpentligvis er veiene ryddet for den værste grusen.
Det er også så langt ut i mai, at været forhåpentligvis er samarbeidsvillig. (ikke snø, som 17.mai for noen år siden...)
Kjenner jeg folket her inne godt nok, vil jeg tro at få her er særlig oppgående før klokka har passert formiddag.

Vi møtes derfor fra kl 12 og utover dagen.

Stedet blir som sist gang dere hadde treff, parkeringen på cc varehuset i drammen, som skal være tom siden det er søndag. http://maps.google.no/maps?f=q&source=s ... 17&iwloc=A

Her prøver vi å få igang litt sosiale ting. Grilling osv.

I tilegg til å møtes, tenkte jeg å få igang en liten rundtur, hvor vi faktisk kan nyte bilene vårene, og ta litt bilder hvis det er interesse for noe slikt.
Tenkte at turen, for de som er med på dette, skal gå en runde rundt hurumlandet. Dette er stykke på ca 8 mil, med fine svingete veier. (fine etter norske forhold)
Runden blir gamle veien rundt hurum.
Turen går da: Drammen - Hyggen - klokkarstua - Tofte -Storsand - Sætre - Røyken\midtbyga, og nye riksveien derfra til drammen.
Dette er en rute som byr på flott utsikt, morsomme veier, muligheter for fotopauser på strender, pauser på kiosker osv.

Når det gjelder selve turen oppfordres alle til å følge gjeldene lover og regler i trafikken. Samt respektere hverandres kjøremønster. Det betyr at noen her kjører sakte, og noen kjører ikke fult så sakte, men ta hensyn til hverandre.
Gruppen vil naturlig nok splittes etterhvert, da folk har forskjellige ønsker. Noen vil kjøre mye, andre vil kanksje nyte noen pauser og ta litt bilder.
Derfor foreslår jeg et felles stopp, på rundt en time (da har de fleste kommet i kapp de første) på storsand. Der er det plenty med parkering og det er en kafè.
Tipper vi legger ut på denne turen engang ved 15-16 tiden.

VI møtes deretter igjen på parkeringen til CC centeret i drammen. Turen er beregnet å ta rundt 2-3 timer inkludert pausen.

Om noen her inne har andre forslag til dette treffet, må de bare skrike ut. Alle forslag mottas med takk (selv om det ikke er sikkert at de blir brukt)

Alle her inne, spesielt de på østlandet oppfordres til å stille. Drammen er bare en times kjøring unna romerike. tre kvarter unna oslo.
FÃ¥r vi til at flest mulig stiller kan dette bli et supert treff!

Prøver å lage en liten liste med påmelding, sånn at vi får en idè om hvor mange som faktisk kunne tenkt seg å stille. Det er bare å skrive seg på i tråden, så kommer listen inn her etterhvert. Man må selvfølgelig ikke stå på listen for å delta, men setter den opp for å få en liten oversikt.

Det er selvfølgelig ingen kostnad forbundet med treffet. Men til gjengjeld må folk stille med egen mat, evt grill osv.
Skal vi få til noen små konkuranser med premiering, må nok noen ildsjeler her sende meg en pm, hvor dere forslår både hvordan vi skal gjennomføre det, og evt hvordan vi skal finnansiere noen små premier.

Treffet vil bli avlyst hvis det snør den dagen.
Ved øsende regnvær vil treffet arangeres, da vi kan stå tørt under motorveibrua, men turen rundt hurum blir avlyst.

Påmeldingsliste, følgende medlemmer stiller på treff i drammen søndag 16 mai, fra kl 1200 og utover dagen:

-Magnesmurf.
-Klubbzone.
-Supramk3turbo
-Scotty
-SanAndre
-stianøverland
-ErikG
-EspenS
-stianss
-mr2storbrua
-mr298
-Bil&lim
-StianAB
-Jhonnie_W75
-Bamsemoms
-EXS
-TTESteinar
-Firefox.
-Ina
-Pgus
-TrustNo1
-AE86Drifter
-[Plumbo
++++ (flere som har meldt at de kommer, men ikke har giddet å skrive seg på lista)

Folk som forhåpentligvis klarer å komme:
-PÃ¥l.

-Toffern
-jorgen20
-Giske
-M4ts
-Batista


Ved spørsmål på treffdagen kan jeg nåes på 930 37 945. Finner du ikke frem eller det er noe annet du lurer på, så er det bare å ringe.
Sist redigert av magnesmurf den 14 mai 2010 10:48, redigert 27 ganger totalt.
 #349868  av Supramk3turbo
 
Høres fint ut det der ja :) Mest sansynlig så er jeg med :D
 #349877  av SanAndre
 
Dette hørtes artig. Regner med at bilen min er ferdig til den tid, så dette hadde vært kult å være med på :)
 #350357  av Toffern
 
Mulig jeg blir med jeg også, hvis ikke feiringa av nasjonaldagen har starta alt :D
Også siden jeg er fra hurum, må jeg bare si ifra tell dere med lave biler, ta det pent, veiene her er helt jævlig!!!
 #350418  av TrustNo1
 
Har ikke vært noe treff før, men kunne kanskje vært litt artig. Kan melde min interesse uten å love noe 100%

Kommer også litt annpå om jeg får ut bilen til da. Har en lei bakke hos meg som tar evigheter å tine opp. Er greit nok å få bilen ut forsåvidt, men vesentlig værre å komme hjem igjen :P

Husker ikke helt når isen gikk i fjor, men det bør vel være ok til 16. mai om været fortsetter som nå.
 #350421  av PÃ¥l
 
Jeg er interessert i å være med. Men kan ikke love noe, i og med at jeg blir pappa rundt den 21. april. Men skal prøve å få fri :)
 #350791  av stianøverland
 
meld meg på :)


hadde vert fint hvis trådstarter kunne sendt en PM til alle påmeldte f.eks uka før som en påminnelse. for jeg VET at jeg glemmer det :P

blir kjempemorro og kryss armer og bein for at det ikke er teknisk på vei innover :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14