TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #357225  av mailman1
 
da var jeg hjemme.

svipptur drammen? shihssjjj... ikje noge problem :D

fete bilder .. Fete biler..
Fete supraer.. :shock: gadddaamn!

neste gang blir det sol og så tar vi det ved en bane på trackday. ellernoe sånt. :)
 #357232  av TrustNo1
 
mailman1 skrev:da var jeg hjemme.

svipptur drammen? shihssjjj... ikje noge problem :D

fete bilder .. Fete biler..
Fete supraer.. :shock: gadddaamn!

neste gang blir det sol og så tar vi det ved en bane på trackday. ellernoe sånt. :)
Hehe. Det kaller jeg innsats !

Turen hjem gikk smertefritt?


Artig med treff forresten. Frister til gjentagelse. Gjerne med litt bedre vær :)
 #357234  av tojo
 
Utrolig mange flotte biler og bilder :P
 #357237  av TrustNo1
 
M4ts skrev:Rimelig fornøyd jeg også :) selvom bilen skulle ha sett bedre ut, hehe

Får håpe på sol å varme nestegang :D
Så du hadde fått noen rustflekker. Er no dritt på hvit bil, synnes så fryktelig godt :(
 #357239  av Audun F
 
TrustNo1 skrev:Neste gang synnes jeg vi må organisere parkering litt mer. Etter modell og farge så kunne vi fått noen fine samlebilder :)
Veldig enig, gikk jo litt dritt på grunn av været i dag... Kanskje navngi bilene også slik at det er lett å se hvor de hører hjemme ;)

Uansett - veldig bra at så mange kom og at noen (Magne) tok initiativet til et treff!
 #357243  av mailman1
 
turen hjem gikk greit ja. Var en trailer på amfetaminrus foran meg en times tid. Han kjørte så henger of last flagra rundt svingene. Sykeste jeg har sett. han holdt 90 gjennom sånne krappe ånnassvinger ved å legge seg i feil kjørebane også kutte over til høyre feks... Også tettbygde strøk var evig careface.. Blæsa på rett gjennom 60 soner flat pinne. Gærning. :D

han sko nok hjem te sweethearten og pilsen før hvileregelen intraff :lol:
 #357244  av TrustNo1
 
mailman1 skrev:turen hjem gikk greit ja. Var en trailer på amfetaminrus foran meg en times tid. Han kjørte så henger of last flagra rundt svingene. Sykeste jeg har sett. han holdt 90 gjennom sånne krappe ånnassvinger ved å legge seg i feil kjørebane også kutte over til høyre feks... Også tettbygde strøk var evig careface.. Blæsa på rett gjennom 60 soner flat pinne. Gærning. :D

han sko nok hjem te sweethearten og pilsen før hvileregelen intraff :lol:
Haha, såpass ja.

Har en misstanke om denne hvilereglen fungerer endel mot sin hensikt innimellom :P
 #357247  av mailman1
 
det var såpass at jeg ikke engang vurderte å kjøre forbi han før etter ei god stund da det kom et krabbefelt og han hadde tydeligvis tung henger.

Skummelt med et vogntog i 90kmt.. (Dette er 90kmt på GPS, sto 100 på nåla mi) Når det regner og er vått og det er bare en storm rundt hele trailern. Har jo ikke sjangs å se om det er klart for forbikjøring. Heldigvis så trengte jeg ikke vurdere det :)

Ja hvileregelen er litt rar. Og hvis du bryter den så er det jo krig. Når du ska ha hviletid så er det hviletid selv om du er 100 meter fra målet ditt ;D :D
 #357249  av M4ts
 
ja rusta på døra skal jeg bli kvitt på en måte. om jeg får gjort det i år, eller prøve spare noe til hellakkering nesteår. Ser ikke bra ut, så skal høre hva kompis av meg skal ha for å lakke opp dørene :)
 #357250  av TrustNo1
 
M4ts skrev:ja rusta på døra skal jeg bli kvitt på en måte. om jeg får gjort det i år, eller prøve spare noe til hellakkering nesteår. Ser ikke bra ut, så skal høre hva kompis av meg skal ha for å lakke opp dørene :)
Jeg trenger å få lakket opp front fangeren min da den er ganske full av steinsprut. Dersom vi har samme lakkode på bilene så kunne det kanskje vært aktuellt å ta det samtidig, ville kanskje blitt litt billigere isåfall?
 #357253  av johnnie_W75
 
Ja jeg fikk jo ikke med meg bilen min på treff da, den ville ikke fyre opp idag :(

Men fikk vært der alikevel takket være plumbo og damen. :D
Godt med slike velvillige sjeler som forbarmet seg over meg og plukket meg opp. :mrgreen:

Frister til gjentagelse dette. Mange fete biler der idag. Satser på at en får til noe lignende ved en senere anledning.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14