TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ts-ogn vÃ¥rtreff i Drammen. 16\5-2010. Flest mulig mÃ¥ stille!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #357279  av magnesmurf
 
TrustNo1 skrev:yes. Knall at du gadd dette Magne!

allright å hilse på litt ts-ogn folk. Håper det ikke var alt for stress å organisere.
Var jo ikke noe stress å organisere i det hele tatt. Neste gang får vi prøve å organisere litt bedre, med parkering, info ark på bilene om eier, bilen osv og en liten klistrelapp til alle sammen, med navn, nick og bil.
Og det mest nødvendige vil være å bestille knallvær! :wink:

Da kan vi organisere litt grilling og en skikkelig kjøretur!

Kanskje får vi også til å organisere litt konkuranser og premiering, hvis noen flere hiver seg på organiseringsrunden :wink:
 #357280  av Audun F
 
magnesmurf skrev:Kanskje får vi også til å organisere litt konkuranser og premiering, hvis noen flere hiver seg på organiseringsrunden :wink:
SÃ¥fremt jeg er hjemme hjelper jeg gjerne til!

Et lite bilde til også... Har ikke drevet så mye med bilder i photoshop (mest design), men da får man prøvd seg på det også :wink:
Stian på vei ut...
Stian på vei ut...
DSC_6273_EDIT.jpg (308.57 kiB) Vist 5898 ganger
 #357281  av Stian AB
 
Klubbzone skrev:
magnesmurf skrev:Kanskje får vi også til å organisere litt konkuranser og premiering, hvis noen flere hiver seg på organiseringsrunden :wink:
SÃ¥fremt jeg er hjemme hjelper jeg gjerne til!

Et lite bilde til også... Har ikke drevet så mye med bilder i photoshop (mest design), men da får man prøvd seg på det også :wink:
DSC_6273_EDIT.jpg
Tøft bilde :D Fint at du fjerna reg nummeret også 8)


Jeg kan også hjelpe til med å organisere neste treff..
 #357286  av magnesmurf
 
Da får vi slenge oss sammen neste gang det blir treff, så skal vi se om vi får organisert noe litt skikkelig :wink:

Får vel bli etter sommerferien engang, så vi får litt skiekklig oppmøte. Så kan vi heller ha noen småtreff i mellomtiden :D

Må komme innom låven din en dag og se på prosjektet Audun :wink:
 #357291  av ina
 
Var artig treff, selv om det bare ble en tur innom for min del... bra at det var så mange som kom!!
 #357307  av mailman1
 
Det starta litt sakte.. Ikke mange som visste hvem som var hvem og det var litt vimsing rundt å bare glo for min del ihvertfall. :D

Etter en times tid og litt hilsing og navnebytting så ble det etterhvert mye bedre sosialt, og jeg er glad kjøreturen kom såpass seint. Så jeg følte faktisk jeg kjørte "sammen" med noen.. :D

Ta forbikjøring når vi kjører i kolonne er vel egentlig unødvendig. Ingen hadde det travelt. Og det er direkte ukomfortabelt å tenke på at når en kjører slik så blir en litt ekstra "GIRA" . om du vil. Og hvis en forventer 10 biler å følge etter en som tar en forbikjøring. Så kan bli skumle situasjoner.
En liten tanke til neste gang.

Er jeg dum og kjedelig nå eller? :lol:
 #357309  av magnesmurf
 
MÃ¥tte jo kose meg litt med bilen. :wink:

Jeg sto jo faktisk og ventet på resten av kolonnen ved enden av veien da, så synes ikke det er så ille med forbikjøring :wink:

Uansett ble jo den turen tatt litt på sparket.

Neste treff og kjøretur blir planen å printe ut ruta på forhånd, på et kart. Da kan folk se hvor dem skal kjøre, og folk kan holde sitt eget tempo. Men det ble ikke gjort denne gangen, pga det dårlige været og at turen egentlig ble innstilt.

For øvrig var jo planen å legge ut på tur i 15-16 tiden uansett, så timingen stemte ganske bra.
 #357338  av Giske
 
Takk for nok et hyggelig treff folkens :-D Gleder meg til neste treff allerede! Dersom celicaen velger å holde ut med meg, that is :lol: :wink:
Litt synd med været, men leste noe om at nå skulle varmen komme, så er lov å håpe at vi får pent vær neste gang 8)
 #357342  av M4ts
 
ja blei litt dritt når alle plutselig forsvant xD jeg ble hvertfall lost hahaah

Gikk litt tregt i starten,ikke rart når man ikke kjenner noen der:P men gikk fint å se på bilene, kikke ossen andre har gjort ting og tang
 #357350  av mailman1
 
Peer pressure i trafikken er skumle greier. Det får den mest omtenksomme sjåføren til å ta sjangser, "in the name of following teh group". Jeg vet. for a fact. At vis jeg var bak førstemann hadde kjørt etter deg for å holde følge fordi jeg ikke visste ruta 8) , og så 3'mann, 4'mann '5mann presset bygger seg opp og dem må alle finne en plass å kjøre forbi med økende intensitet for å ikke droppe for langt unna gruppa.

håper dere skjønner hvor jeg vil med dette. Ønsker ikke å se noen sin Mr2-fiesta legering "incident" eller en celica i en grøft fordi di under stress feilvurderte en forbikjøring. :?

Jeg mener vi burde booke en trackday i TS-ogn sitt navn. Det er ikke spesielt dyrt tror jeg (tar forbehold ved feil :)). Og vi trenger ikke en spesielt stor bane. Men da kan vi kjøre så friskt vi bare vil. Og så heller cruise sammen i et normalt tempo når vi er ute blandt volvoer og quasqaier.



Anbefaler bane til alle som ikke har prøvd det.. Frie tøyler til å utforske sitt kjøretøy vil jeg si er ikke bare gøy, men viktig :D Nå er jeg ferdig å raute som om jeg er en engel på veien. :P
 #357354  av M4ts
 
hadde det vært tørt på veiene hadde jeg nok kjørt litt hardere, gikk ikke ann å gi litt gass i svingene engang xD rævva kom med en gang + litt til :P
Men gleder meg til nestegang :D får be litt hardere om sol og varme så taket kan komme av :)
 #357357  av magnesmurf
 
Tror litt av greia var at alt ble tatt på sparket, så det egentlig bare var noen få som viste hvor ruta gikk. Hadde alle fått se et kart på forhånd, med rute, og hatt med seg et i bilen, hadde det ikke blitt samme stresset med å holde gruppa samlet på veien.
I tilegg gjorde jo været at det var vanskelig å kjøre i jevnt tempo. Det samme gjorde alle som hadde bestemt seg for å ta ut tilhengeren akkurat den dagen.

Tar vi turen på den ruta som egentlig var planlagt, på en fin dag som ikke har for mye trafikk (langhelg) så vi vi komme mye bedre ut av det.

Hvertfall hvis vi deler ut kart på forhånd. Da er det ikke like viktig å kjøre samlet, og folk kan stoppe for å ta bilder osv.

SÃ¥ neste gang skal vi organisere ting enda litt bedre :wink:

Vi får prøve å legge neste treff på en god tid, når det fortsatt er pent vær, men ikke midt i fellesferien. Vi må jo ha litt oppmøte på neste treff og. :wink:
 #357388  av PÃ¥l
 
Hei og takk for et bra treff, selv om værgudene ikke var på vår side. Hadde blitt lenger om jeg hadde visst at det ble kjøretur likevel hehe. Dette må gjentas, ikke ofte det arrangeres ts-ogn treff i nærmiljøet her :)

Legger ved de bildene jeg tok. Har sladdet alle skilter. Ikke noe særlig bra kamera (videokamera), men men.
Vedlegg
DSC00016.JPG
DSC00016.JPG (648.92 kiB) Vist 5808 ganger
DSC00017.JPG
DSC00017.JPG (576.52 kiB) Vist 5808 ganger
DSC00018.JPG
DSC00018.JPG (746.54 kiB) Vist 5808 ganger
DSC00019.JPG
DSC00019.JPG (607.66 kiB) Vist 5808 ganger
DSC00020.JPG
DSC00020.JPG (584.87 kiB) Vist 5808 ganger
 #357390  av PÃ¥l
 
Flere bilder
Vedlegg
DSC00021.JPG
DSC00021.JPG (547.04 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00022.JPG
DSC00022.JPG (703.77 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00023.JPG
DSC00023.JPG (670.36 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00024.JPG
DSC00024.JPG (656.86 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00025.JPG
DSC00025.JPG (627.52 kiB) Vist 5806 ganger
 #357391  av PÃ¥l
 
Mer
Vedlegg
DSC00026.JPG
DSC00026.JPG (683.43 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00027.JPG
DSC00027.JPG (604.16 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00028.JPG
DSC00028.JPG (530.12 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00029.JPG
DSC00029.JPG (541.32 kiB) Vist 5806 ganger
DSC00030.JPG
DSC00030.JPG (620.42 kiB) Vist 5806 ganger
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14