TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Overnatting TSogn Landstreff Nord 11-13 Juni 2010

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #354825  av sindrejl
 
Andreazz skrev:Andreas Bye, reservert et dobbeltrom. Fikk også beskjed om at det muligens ble bytte av hotell natt til søndag :shock:
hvis du leser første post litt grundigere -.-- ;)
 #354833  av Morten
 
Da har jeg og reservert rom. 8)
(så da gjelder det "bare" å få en eller annen bil klar også :lol: )
 #354836  av Andreazz
 
sindrejl skrev:
Andreazz skrev:Andreas Bye, reservert et dobbeltrom. Fikk også beskjed om at det muligens ble bytte av hotell natt til søndag :shock:
hvis du leser første post litt grundigere -.-- ;)
Har lest den beskjeden mange ganger :wink: Men tenkte bare jeg skulle si at jeg fikk også den beskjeden av hun på hotellet, i å med at det var diskusjon om dette tidligere i denne posten..
 #354839  av sindrejl
 
Andreazz skrev:
sindrejl skrev:
Andreazz skrev:Andreas Bye, reservert et dobbeltrom. Fikk også beskjed om at det muligens ble bytte av hotell natt til søndag :shock:
hvis du leser første post litt grundigere -.-- ;)
Har lest den beskjeden mange ganger :wink: Men tenkte bare jeg skulle si at jeg fikk også den beskjeden av hun på hotellet, i å med at det var diskusjon om dette tidligere i denne posten..
aha ;) surt å havne på fjordgården.. men men.. mulig jeg sover på banen iår.. ikke helt bestemt meg
 #354843  av tojo
 
Andreazz skrev:Er de hotellene så langt ifra hverandre da? Men ja, greit å bare hive telt å soveposer med i bilen, så kan man finne ut av det underveis :D
Hotellene er ikke så lang fra hverandre nei, men vi krysser fingrene å håper få beholde Meyergården alle dagene :-)
For mer info ang avstand(luftlinje ca. 400meter)se: http://kart.gulesider.no/m/p5DaT
 #354854  av Morten
 
Andreazz skrev:
Morten skrev:Da har jeg og reservert rom. 8)
(så da gjelder det "bare" å få en eller annen bil klar også :lol: )
Du tar valget dagen før avreise tenker jeg? :lol:
Nei, har vel allerede valgt at jeg skal ta mr2 i år jeg... meeeen, så lenge den står uten clutch og de nye clutchdelene fortsatt ikke er sendt fra ytlandet i disse vulkantidene så vet en jo ikke om jeg får den klar før delene er i hus og montert. :lol: Så da jobber jeg imens med planB...og planC....og planD... for å prøve å sikre at NOE er klart til avreise :mrgreen:
 #354893  av ST205RR
 
Morten skrev: Så da jobber jeg imens med planB...og planC....og planD... for å prøve å sikre at NOE er klart til avreise :mrgreen:

Ã¥ planC = camry ? :mrgreen:
 #354897  av Morten
 
ST205RR skrev:
Morten skrev: Så da jobber jeg imens med planB...og planC....og planD... for å prøve å sikre at NOE er klart til avreise :mrgreen:

Ã¥ planC = camry ? :mrgreen:
Næh, den er vel Å eller no tror jeg. :roll:
 #357665  av sindrejl
 
Jeg har satt et dobbeltrom på:
Alf Morten Engvik (@lphern)

Jeg spurte nok en gang om det var sjangse for å bli flytta til andre hotellet, "nei det kunne han ikke tenke seg til" sa mannen, fordi "det e nånn som e særiøse å ainner som e useriøs.. å dåkk tellhøre dæm seriøsa'n" :P da refererte han til ts-ogn :)

om noen blir flyttet så var det fordi de har fått hotellrom i "ettertid" ellernoe slikt
 #358720  av tojo
 
Siste sjanse for å booke rom på Meyergården er førstkommende Torsdag(3/6)! Da vil resterende reserverte rom bli kansellert.