TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • VÃ¥rmønstring 2010 Bergen/Lagunen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #357328  av Daniel HS
 
rx300 skrev:
Daniel HS skrev:Ingen som så min bil der inne altså :roll:
Sikker på du ikke tok feil kjøpesenter og stilte deg ut på Fromritoppen istedet? ;)

Nei, seriøst.. hvor stod du da, og var du der hele tiden fra 10-15?
Hehe... Nei, sjeldent jeg er den veien, kan du si :P Holder meg som regel en del lenger sør :P

Jeg stod med Bergen Gatebilklubb, stod flere biler fra Askøy rett ved meg, hadde "Skråmestø Racing-Skylinen" på ene siden, oppenfor den stod det en Nissan Navara Extreme 4x4, (som vant to pokaler), og noen biler nedenfor stod den røde 200SX S13en med styling, som også er fra Askøy.

Jeg stod der fra 10.10-15.30 ca... Stod forøvrig mellom Merceklubben og vwacb, og ovenfor Ford Motorsport Club.

Var forresten noen japanere der som glodde og studerte bilen min mens de diskuterte noe uforståelig på japansk :P
 #357335  av rx300
 
Daniel HS skrev: Jeg stod med Bergen Gatebilklubb, stod flere biler fra Askøy rett ved meg, hadde "Skråmestø Racing-Skylinen" på ene siden, oppenfor den stod det en Nissan Navara Extreme 4x4, (som vant to pokaler), og noen biler nedenfor stod den røde 200SX S13en med styling, som også er fra Askøy.

Jeg stod der fra 10.10-15.30 ca... Stod forøvrig mellom Merceklubben og vwacb, og ovenfor Ford Motorsport Club.
:oops: Ser nå når jeg ser på andre bilder at et helt felt har gått meg hus forbi, det var så sinnsykt med folk når jeg kom kl. 13, og da jeg kikket raskt bort der så så det ut som bare VAG, og plastbefengte Passater/Poloer med 20'' er jeg ikke så veldig interessert i for å si det mildt, derfor kuttet jeg svingen raskt og greit og gikk strakt forbi. ;) Kuttet ut litt vel mye der skjønner jeg :D
Var forresten noen japanere der som glodde og studerte bilen min mens de diskuterte noe uforståelig på japansk :P
Hehe, minner meg om i fjor når jeg tok Løvfallsstrand-fergen på vei til japantreff, og fra en buss hoppet 40 japanere ut og stimlet rundt Crownen min, bukket og smilte og 40 kameraer gikk varme. Ørene mine også av all "HAI!! HAI!"ingen. :D
 #357337  av James
 
Stod der jeg også fra ca. 11.30-13.00. Ved siden aven lang mur. Ikke inne mellom alle bildene...rart ingen har sett den, da den faktisk var lett å se og maaange som tok bilde og kom bort for å se på den.. :roll: Såg hvertfall to andre mr2 er der under taket. En rød styla og en org.svart mk2 med noen fine felger
 #357442  av Daniel HS
 
rx300 skrev:
Daniel HS skrev: Jeg stod med Bergen Gatebilklubb, stod flere biler fra Askøy rett ved meg, hadde "Skråmestø Racing-Skylinen" på ene siden, oppenfor den stod det en Nissan Navara Extreme 4x4, (som vant to pokaler), og noen biler nedenfor stod den røde 200SX S13en med styling, som også er fra Askøy.

Jeg stod der fra 10.10-15.30 ca... Stod forøvrig mellom Merceklubben og vwacb, og ovenfor Ford Motorsport Club.
:oops: Ser nå når jeg ser på andre bilder at et helt felt har gått meg hus forbi, det var så sinnsykt med folk når jeg kom kl. 13, og da jeg kikket raskt bort der så så det ut som bare VAG, og plastbefengte Passater/Poloer med 20'' er jeg ikke så veldig interessert i for å si det mildt, derfor kuttet jeg svingen raskt og greit og gikk strakt forbi. ;) Kuttet ut litt vel mye der skjønner jeg :D
Var forresten noen japanere der som glodde og studerte bilen min mens de diskuterte noe uforståelig på japansk :P
Hehe, minner meg om i fjor når jeg tok Løvfallsstrand-fergen på vei til japantreff, og fra en buss hoppet 40 japanere ut og stimlet rundt Crownen min, bukket og smilte og 40 kameraer gikk varme. Ørene mine også av all "HAI!! HAI!"ingen. :D
Hehe... Veldig lett for, er nok en del jeg ikke fikk med meg selv, var omtrent ikke inne å så på. Orker regelrett ikke blandingen av bilstereoen, eksosen og at en eller annen (spesielt 200er eller Skylines) står å ruser bilen på turtallsperren til rådebank og andre kjønnsykdommer tar knekken på motoren..

Ja, de er vel stolte når de ser deres egne ting i hendene på en entusiast :P Men de kikket ikke så mye på Skylinen ved siden av da, en R33 GTS... Eller de andre Nissanene på rekken :P hehe
 #357506  av villejan
 
Så bilen til James... som forøvrig har en meget gravid frue!, Daniel sin Celica, og hvertfall to andre mr2, samt Roy sin fantastisk fine Levin.
 #357509  av James
 
villejan skrev:Så bilen til James... som forøvrig har en meget gravid frue!
...om du tror jeg selger mr2en av den grunn tar du helt feil :P
 #358162  av Ottoen
 
ure skrev:Savnet flere Toyotas på dette treffet... Et hederlig unntak var jo selvsagt Levin GT sin lille perle. Men ingen mr2 mk1 og det var vel bare en mk2? tror jeg. Ellers mye fint å se selvom det hele var litt overbefolket... :?
Skulle stille ut, men missforstod fyren i porten, så vi parkerte oppe ved Shell :x
 #358163  av Ottoen
 
James skrev:Stod der jeg også fra ca. 11.30-13.00. Ved siden aven lang mur. Ikke inne mellom alle bildene...rart ingen har sett den, da den faktisk var lett å se og maaange som tok bilde og kom bort for å se på den.. :roll: Såg hvertfall to andre mr2 er der under taket. En rød styla og en org.svart mk2 med noen fine felger
SÃ¥g deg...

BTW: DÃ¥rlig revers?