TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil VÃ¥lerbanen 21-23 mai

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #357226  av Stian AB
 
Noen her som har tenkt seg på gatebiltreffet neste helg? Jeg skal ditt ihvertfall 8)
 #357228  av ErikG
 
Planen er å dra opp på torsdag. Men blei litt usikkert med bikjevakt så må avvente litt. Skal ha camp på gocarten så hadde vært digg å fått vært med. Driver å bygger starletgrill som skal være med og blir masse stasj så er egentlig veldig klar kjenner jeg.
 #357229  av celicat23
 
Er det streik fortsatt så kommer jeg fredag + lørdag eller søndag. Hvis ikke så blir det bare lørdag eller søndag (og regner det blir jeg hjemme...)
 #357230  av ErikG
 
Regner ikke på mai treffene på Våler, det SNØR.
 #357283  av Stian AB
 
Planen min er at jeg kjører oppover på torsdag kveld, eller fredag morgen. Hadde vært fint om vi fra forumet kunne samla oss litt på go-cart banen eller noe.
Ser at det ikke er meldt så dårlig vær, mye overskyet og mellom 15 og 20 + :D Faktisk litt skyfri himmel også :mrgreen: Så det er ennå håp..
 #357340  av celica_st185
 
Tar turen opp på lørdagen for å teste rallybilen hvis alt går etter planen :D
14052010570.jpg
14052010570.jpg (327.18 kiB) Vist 8667 ganger
Bare jeg blir ferdig med resten...
 #357495  av SanAndre
 
Jeg reiser dit på torsdag kveld, regner med å være framme sånn i 11-12 tida på kvelden. Hadde jo vært artig om vi kunna samla oss litt da :)
Men hvordan er det når man skal ha bilen på utstillingsområdet? Må man si ifra dette på forhånd eller bare sier man det når man betaler inngangsbilletten på stedet?
 #357501  av ErikG
 
Det spørs hvilket utstillingsområde du mener. Langs gocartbanen er det bare å møte opp, men om du skal ha den på selve utstillingsområdet må man si fra på forhånd.

Jeg reiser fra Oslo området forhåpentligvis før klokka 18 i morra. Greit å komme opp kvelden før så slipper man teknisk kontroll og man får litt tid til å rigge opp det man har med seg og får tid å shine bilen skikkelig.
 #357503  av villejan
 
Vi er en liten gjeng som reiser fra Bergen i 12 tiden fredag... tenkte jeg skulle inn på området, men om det blir kjøring det er veldig usikkert. Har noen fjærbenslagre som ikke helt er "tipp topp". Hjelm er hvertfall med!
 #357504  av ErikG
 
Det å ta en bil du hjulkjører tur retur Bergen som er litt lei seg er vel ikke å annbefale. Du skal tross alt hjem igjen;)
 #357507  av villejan
 
Det går jo fly.... Henger kan vi jo låne og?! Man kjører jo toyota, så det holder nok!
 #357516  av Stian AB
 
Bra at det er flere fra forumet som skal ditt :D Dere som kommer ditt på torsdag får finne en fin plass på go-cart banen da..for jeg kommer ikke oppover før fredag morgen..må innom brakes.no i lillestrøm å hente noen yellowstuff klosser på fredag, så er vel på våler rundt klokka 12 tenker jeg :) så hvis dere husker det, hold av plass til min svarte mr2 8)
 #357518  av SanAndre
 
Men hvis jeg har planer om å stelle bilen på go-kart banen, er det fortsatt muligheter for dette rundt midnatt, eller må man da vente til neste dag(fredag)?
Stian AB skrev:Bra at det er flere fra forumet som skal ditt :D Dere som kommer ditt på torsdag får finne en fin plass på go-cart banen da..for jeg kommer ikke oppover før fredag morgen..må innom brakes.no i lillestrøm å hente noen yellowstuff klosser på fredag, så er vel på våler rundt klokka 12 tenker jeg :) så hvis dere husker det, hold av plass til min svarte mr2 8)
Jeg regner vel med jeg får inn bilen før deg uansett da, så kunne jo eventuelt holdt av en plass til deg. Kunne jo prøvd å samle flest mulig toyotaer sammen da? hadde vært veldig hyggelig ihvertfall :)

Men en ting til, kan man forlate bilen relativt trygt på go-kart banen og la den stå der hele helga uten problemer? Har leid hytte 20min vekk fra selve banen, så tenkte å sitte på kompisen fram og tilbake..
 #357522  av Stian AB
 
Jeg regner vel med jeg får inn bilen før deg uansett da, så kunne jo eventuelt holdt av en plass til deg. Kunne jo prøvd å samle flest mulig toyotaer sammen da? hadde vært veldig hyggelig ihvertfall :)

Men en ting til, kan man forlate bilen relativt trygt på go-kart banen og la den stå der hele helga uten problemer? Har leid hytte 20min vekk fra selve banen, så tenkte å sitte på kompisen fram og tilbake..[/quote]

Ta en tlf til gatebil og hør om du kommer inn så seint om kvelden..de pleier som regel å ha et klokkeslett mellom 20 og 22 som de stenger portene, men kansje de gjør et unntak..

Bilen står trygt nok på go-cart banen ja, jeg har ihvertfall aldri hatt noe problem med det..det er alltid folk som følger litt med vettu;) at ingen gjør skade på bilene..jeg kommer til å sove i Hiacen som jeg trekker hengeren med,å den står nok ikke mange meterne unna mr2èn :lol: best å holde seg i nærheten av go bilen om natta :D
 #357532  av SanAndre
 
Okei, får se hva jeg gjør, men kanskje jeg bare skal kjøre inn bilen tidlig fredag istede..
Men godt å høre at det er folk som passer litt på ihvertfall, med tanke på at jeg ikke selv er i nærheten av bilen på nattan :wink: