TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil VÃ¥lerbanen 21-23 mai

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #357612  av Mk1Nymoen
 
Jeg har planer om å komme (da jeg tross alt ikke bor så forferdelig langt unna). Litt usikker på utstillingen, da jeg fortsatt er fersk i faget og ikke har særlig med mods på bilen:) Men hvor mange i forumet kommer/kommer dere til å stå samlet? Hadde vært kjekt å få parkert ved andre MR2'er da;)
 #357625  av Stian AB
 
Mk1Nymoen skrev:Jeg har planer om å komme (da jeg tross alt ikke bor så forferdelig langt unna). Litt usikker på utstillingen, da jeg fortsatt er fersk i faget og ikke har særlig med mods på bilen:) Men hvor mange i forumet kommer/kommer dere til å stå samlet? Hadde vært kjekt å få parkert ved andre MR2'er da;)
Vi kommer nok til å stå samlet et sted på go-cart banen ja..Se etter min svarte mr2 med svarte felger, eller den hvite 2009 Hiacen jeg kjører med FlexiGulv reklame på siden..kommer ditt i løpet av fredag formiddag

Hvis det blir noe banekjøring med meg blir det på orginale bremseklosser..hehe
 #357643  av Giske
 
Aha, da spotta jeg bilen din på våler i fjor sommer ;-)
 #357698  av James
 
jeg holder meg hvertfall LANGT unna helgens treff... to kompiser i hver sin bil fra bergen fikk seg et mareritt av en tur bort :shock: snakker da at den ene bilen blir fraktet vekk fra stedet og sendt til effektmåling og eier står igjen på et busstopp og må komme seg hjem på egenhånd til bergen..helt latterlig :evil: :roll:
 #357704  av Giske
 
James skrev:jeg holder meg hvertfall LANGT unna helgens treff... to kompiser i hver sin bil fra bergen fikk seg et mareritt av en tur bort :shock: snakker da at den ene bilen blir fraktet vekk fra stedet og sendt til effektmåling og eier står igjen på et busstopp og må komme seg hjem på egenhånd til bergen..helt latterlig :evil: :roll:
Sykt mye teknisk kontroll bortover der.. Jeg ble stoppet der i fjor, ble et helvete..
 #357721  av predator
 
James skrev:jeg holder meg hvertfall LANGT unna helgens treff... to kompiser i hver sin bil fra bergen fikk seg et mareritt av en tur bort :shock: snakker da at den ene bilen blir fraktet vekk fra stedet og sendt til effektmåling og eier står igjen på et busstopp og må komme seg hjem på egenhånd til bergen..helt latterlig :evil: :roll:
Kan slikt være lov da? :roll:
 #357738  av villejan
 
Hadde ikke trodd at de hadde noe autorisasjon for bare å ta en bil liksom. Det var ingen fra trangsynet der i dag når vi kom eller når vi kjørte. Da venter øl og peppes. Det meldes at det har vært fint vær og masse frisk kjøring. Lite toyota på banen,men vi er vel ikke i flertall. Fin kjøring av F.øksnevad. Det har vært en gt4 å kjørt en del, noen som melder seg? Samt en supra mk3. Kanskje dette har vært mk3stian?
 #357832  av ErikG
 
Da er jeg hjemme etter en vellykket helg på Våler. Kom meg forbi teknisk kontroll uten å bli stoppet på torsdagen (var fullt der) og ingen kontroll på vei hjem igjen i dag heller.

Fikk ikke sett så alt for mye kjøring, men fikk med meg noen yotaer utpå, en st205, en supra mk3, div Supra mkIV. Jobbet litt for VTS som hadde ansvaret for vaskingen så var stort sett opptatt med å spyle biler. Fått vasket en del FETE biler i helgen kan du si....
Hadde bilen utstilt hos Panvulk, hovedimportør av meguires i Norge så hadde kremplass på utstillingen. Endte opp med 2 pokaler, 1. plass i "beste japse" og 2. plass i "show and shine" så MEGET fornøyd.

Fikk pratet med litt ts-ogn folk også, grilla litt på gromgrillen;) og tatt en liten fest så var en bra helg med ALT av vær, fra KNALL sol til hagl og sterk vind.
 #357972  av SanAndre
 
Mk3 Supraen på banen var mk3stian her inne ja :)
Var en fin helg, fikk møtt en del folk fra forumet, og sittet på med Stian AB en tur på banen :D Gratulerer med pallplasseringene Erik, og fytti for en kul grill du hadde der :mrgreen:
 #358050  av ErikG
 
takk for det. Legger ved et par bilder av gromgrillen;)
Vedlegg
236.jpg
236.jpg (588.75 kiB) Vist 6792 ganger
232.jpg
232.jpg (651.15 kiB) Vist 6792 ganger