TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tsogn + 200sxogn treff 23 juli, porsgrunn

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #364135  av stianøverland
 
Supramk3turbo skrev:Jeg må desverre melde avbud, supran står litt i deler... :(
kan skru i hele natt ? :D hadde gleda meg veldig til å se den bilen! :(
ErikG skrev:Må også melde avbud. Lånt bort bilen, og fikk en arctic LC med slakk i hjullageret i bytte, så tør ikke kjøre så langt før jeg har skiftet det...
prøveskilt på starlet'n :) ???¨



godt å høre at du kommer da hvertfall magne :) litt spent på å se intreøret ditt, lurer på å bestille derfra selv! da hvertfall setene skriker etter nye trekk :P
 #364159  av Supramk3turbo
 
stianøverland skrev:
Supramk3turbo skrev:Jeg må desverre melde avbud, supran står litt i deler... :(
kan skru i hele natt ? :D hadde gleda meg veldig til å se den bilen! :(


He he, ja. Kunne gjort det, men har en jobb som venter :D Har lyst til å se bilen din en gang også :D
 #364235  av magnesmurf
 
Litt skuffende oppmøte på treffet..
Vi ble ikke mer enn ca 10 biler på det meste.. Lurer på hvor alle herfra ble av?

FÃ¥r uansett slenge ut noen bilder, og meddele at vi som var der hadde et fint treff :D
Vedlegg
treff.JPG
treff.JPG (271.54 kiB) Vist 5710 ganger
treff3.JPG
treff3.JPG (456.08 kiB) Vist 5710 ganger
treff2.JPG
treff2.JPG (191.71 kiB) Vist 5709 ganger
 #364249  av GhostRider88
 
Var meningen at jeg skulle på dette treffet, men selvfølgelig så måtte jeg være sjåfør for noen i familien i dag... Kjipt siden det endelig med arrangert et treff i nærheten av meg... :(
 #364308  av The Ghost
 
Sorry folks, men jeg var opptatt hele dagen med å sette inn min ny innkjøpte BEAMS redtop i min MR2 :mrgreen:
HiT er jo ikke lenger enn 15min å kjøre fra døra mi på en dag uten mye trafikk :D

Hvem her er det som eier den gule MR2 MK2'en ?
"møtte" han engang i skien, han stoppa på rødt lys og jeg stod på parkeringa ved siden av og la inn parkerings billett på bilen :P
 #364316  av stianøverland
 
The Ghost skrev:Sorry folks, men jeg var opptatt hele dagen med å sette inn min ny innkjøpte BEAMS redtop i min MR2 :mrgreen:
HiT er jo ikke lenger enn 15min å kjøre fra døra mi på en dag uten mye trafikk :D

Hvem her er det som eier den gule MR2 MK2'en ?
"møtte" han engang i skien, han stoppa på rødt lys og jeg stod på parkeringa ved siden av og la inn parkerings billett på bilen :P
det er nok ikke den gule mr2'en på bildet du møtte :) det er nok en som heter preben. samme bil bare med bomex styling. og noe mer sliten lakk ;)


men farge ere på bilen din ? sort ? sett noen mk2'er rundt her som jeg ikke vet hvem som eier.