TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tsogn + 200sxogn treff 23 juli, porsgrunn

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #358872  av stianøverland
 
da blir det treff med nissangutta på parkeringen til porsgrunn vgs. det vil bli mulighet for grilling. men da må de som vil dette ta med seg grill og mat selv, og viktigst av alt rydde etter seg :) her ligger en liten oversikt over hvor det ligger, det er lett å finne frem og er bare 5 minutter fra e18.

Bilde


jeg har laget en photobucket hvor alle kan laste opp bildene de har tatt i løpet av dagen :)

brukernavn : toyotasportcar
passord :12341234


datoen er satt til 23 juli. kl. 17.
kan også få ordnet med evnt. fotograf :)
hadde noen kunne fått med seg en eller annen form for musikk hadde det vert flott :) må gjerne spilles fra bilen ;)


tyveri, burning, sladding og ellers uaktsom kjøring vil bli anmeldt uten varsel.
mvh

StianØverland



påmeldte:
StianØverland - mr2 mk2
supramk3turbo - supra mk3
bose -mr2 mk1
espens - focus
magnesmurf - mr2 mk2
castman - celica cs st205
giske - ukjent
lexusmann - corolla
carl - 200sx s13
preben - mr2 mk2
c.s91
andreh - 200sx s13
robinf - 200sx s14a
stian ab - gt4 cs
eric g - starlet
sleeper - celica gt4
olan89 - mr2 mk2
Sist redigert av stianøverland den 19 jul 2010 09:14, redigert 11 ganger totalt.
 #358876  av lexusmann
 
Kanskje, men har ikke ferie før i juli...hadde kanskje vært no' da... :wink:
 #358881  av stianøverland
 
nei tenkte sånn rundt juli engang, rett før /evnt etter fellesferien da ikke alle er ute å reiser :P men kunne jo tatt det en lørdag ettermiddag, for de som skal kjøre langt så slepper de å tenke på at det er jobb dagen etter =)
 #358924  av James
 
mulig jeg er med..han mange 200sx venner så blir fort en gjeng..
 #358998  av lexusmann
 
Hvis været er bra, siger jeg som sagt kanskje bortover....grei tur over fjellet det i fint vær... :wink: Kanskje flere herfra vil være med??
 #360068  av stianøverland
 
da er dato og sted bestemt :) møt opp alle som kan, fint hvis dere kan skirve opp navn og biltype, så fører jeg det opp i første post ;)
 #360069  av Supramk3turbo
 
Det er japsetreff på rud 17 Juli, så da kommer jeg med forbehold om at bilen fortsatt virker :D he he