TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tsogn + 200sxogn treff 23 juli, porsgrunn

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #361280  av lexusmann
 
Kommer nesten helt sikkert, har bare en katt jeg må finne tak over hodet til...hadde håpet å få på senkefjærene til da, vet ikke helt enda... :roll:
kanskje en grunn til å handle inn GPS også, hehe... :D
 #361811  av stianøverland
 
men det høres bra ut! nærmer seg veldig nå, håper på stort oppmøte! fått endel tilbakemeldinger fra nissanfolket også nå :)
 #362114  av lexusmann
 
Noen andre fra sør-vestlandet som skal??hadde vært morsomt hvis vi var flere herfra... :wink:
 #362609  av lexusmann
 
Da er det bare 2 uker igjen, og Garmin gps er på vei i posten....ingen vestlenninger så vil ta turen altså??kan jo kjøre kolonne over fjellet.... :wink:
 #362619  av stianøverland
 
ja det nærmer seg veldig! ingen som vil kjøre med deg lexusmann ? :P


hvordan er det med å ta kontakt med avisa, er dette ønskelig, er jo god profilering for forumet :)
 #362813  av lexusmann
 
Vet ikke hvor mye det har for seg....men ser fram til treffet jeg for det....blir kanskje til at jeg kjører litt rundt etterpå...
 #362895  av Stian AB
 
Blir nok med jeg også..
 #363075  av lexusmann
 
Stian, har du en plan B om det skulle regne?regna godt her tidlig på morgenen, og forstår det var et heftig lyn-og torden vær på Østlandet i natt...er det ellers noe opplegg for kvelden?
 #363172  av stianøverland
 
forsåvidt ja :) det er et parkeringshus ca. 10 minutter unna :) der er det mulighet for å stå under tak. men for all del, kryss fingrene for stekende sol!
 #363174  av stianøverland
 
det blir vell også en liten rundtur, gjennom porsgrunn-bamble-skien eller så ? det finner vi utav når vi er der :)


tenkte kansje også å få laget en konkuranse :) med folket som juri. og selvfølgelig noen symbolske premier


eks.
fineste bil
beste intreør
motor
folkets bil
 #363207  av lexusmann
 
Hehe, la opp ruta på gule sider hjemmefra og til hotellet i Skien...den ville ha meg til å kjøre tvers over flystripa til Skien lufthavn... :D
Sist redigert av lexusmann den 14 jul 2010 13:12, redigert 1 gang totalt.