TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • tsogn + 200sxogn treff 23 juli, porsgrunn

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #363210  av lexusmann
 
EXS skrev:best og gjøre som garmin sier, han tar aldri feil :P
Var ikke garmin dette, men kartet i gulesider.no derimot... :wink:
Kommer du forresten EXS??
 #363221  av ErikG
 
Hehe, la opp ruta på gule sider hjemmefra og til hotellet i Skien...den ville ha meg til å kjøre tvers over flystripa til Skien lufthavn...
bare å fly lavt det;)

Skal se om jeg tar turen. Ingen ting er bestemt enda... må se om jeg får med meg noen...
 #363364  av lexusmann
 
ErikG skrev:
Hehe, la opp ruta på gule sider hjemmefra og til hotellet i Skien...den ville ha meg til å kjøre tvers over flystripa til Skien lufthavn...
bare å fly lavt det;)

Skal se om jeg tar turen. Ingen ting er bestemt enda... må se om jeg får med meg noen...
Det må du...kjekt å hilse på en som jobber der hvor bilen kommer fra... :wink:
 #363472  av lexusmann
 
Stian, du må ikke glemme å føre opp disse som har kommet med i det siste... :wink: Begynt å skikkelig glede meg...håper været blir bra....
 #364021  av lexusmann
 
Alt klart Stian?? :wink:
 #364024  av stianøverland
 
japp! :)

tror vi dropper konkuranser etc :)


men vi kan ha en liten "folkets bil" konkuranse. så kan jeg ordne en liten premie, bare noe symbolsk :)
 #364070  av Stian AB
 
Vi fra Oslo / Drammens området kan jo kjøre samlet nedover..Hvem blir med på det? Kansje dra i 15 tia, for det tar vel nesten 2 timer nedover til porsgrunn :?
 #364084  av Stian AB
 
stianøverland skrev:tar nærmere 3 timer hvis du kjører etter fartsgrensa :)
jeg mente 2 timer fra drammen..fra oslo er det jo en halv time ekstra..
 #364110  av Supramk3turbo
 
Jeg må desverre melde avbud, supran står litt i deler... :(
 #364111  av ErikG
 
Må også melde avbud. Lånt bort bilen, og fikk en arctic LC med slakk i hjullageret i bytte, så tør ikke kjøre så langt før jeg har skiftet det...
 #364128  av magnesmurf
 
Jeg skal nok nedover. Men i følge Gule sider var det raskere å kjøre bakveier nedover enn å kjøre e18, og siden mr2en er litt mer underholdende på landeveier prøver jeg nok heller de bakveiene enn å kjede meg på motorvei. Mye morsommere med svingete landeveier. Dessuten, mindre trafikk der.