TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 9 - 11 Juli / Gatebil - Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #358885  av ErikG
 
Noen som har planer om å dra på Gatebil Rudskogen?

Jeg har iallefall planer om det, bilen blir å finne hos Meguires og jeg blir nok stående på vaskeplassen, så er bare å stikke bortom for en vask, og evnt kjøpe noen produkter;)

Ellers kommer jeg til å bo på VTS campen på gocartbanen. Der finnes bla boblebad og starletgrill;)
 #358907  av James
 
ErikG skrev:Noen som har planer om å dra på Gatebil Rudskogen?

Jeg har iallefall planer om det, bilen blir å finne hos Meguires og jeg blir nok stående på vaskeplassen, så er bare å stikke bortom for en vask, og evnt kjøpe noen produkter;)

Ellers kommer jeg til å bo på VTS campen på gocartbanen. Der finnes bla boblebad og starletgrill;)
Jeg skal hvertfall i Juli.. Satser på litt banekjøring og få stilt den ut på gokartbanen en plass. Hvert morro å få samlet ts-ognere om det er flere som skal :)
 #358925  av James
 
mr2storbrua skrev:Jeg hadde også planer om å bort. Kjøre bilen på banen, og stille den ut på gocart-banen :)
da har vi samme intensjoner :P
 #358933  av mr2storbrua
 
James skrev:
mr2storbrua skrev:Jeg hadde også planer om å bort. Kjøre bilen på banen, og stille den ut på gocart-banen :)
da har vi samme intensjoner :P
Får håpe det ikke kommer noe å roter til planene våre da :wink:

Viser seg å være litt verre å få mappa bilen enn jeg trodde. Egentlig ville jeg hatt den hos autoteknikk i kr.sand, men når jeg snakka med de i begynnelsen av mai, hadde de allerede fullt frem til ferien. Så da måtte jeg gå for larsen bil i tvedestrand hvis jeg ikke vil helt inn til drammen/oslo. Og han surrer noe helt jævlig.
Når jeg ringte han i begynnelsen av mai, venta han på noen deler, så han lurte på om jeg ikke kunne ringe igjen om 14 dager. Når jeg gjorde det så var det fortsatt 14 dager til han kunne si noe (må tydeligvis ha ringt i midten av april når jeg tenker meg, tror faktisk det var uka før påske). Så venta jeg litt lenger enn 14 dager, da var han klar. Da spurte jeg om vi kunne ta det fredag neste uke (altså førstkommende fredag), fordi det var noen som ville med å se på som hadde tid da. Joda, det skulle gå greit, jeg måtte ringe igjen til mandag (for tre dager siden), så skulle vi avtale noe. Jeg ringte mandag ca kl 1345, da var det noen andre som skulle bremse bilen enten onsdag eller torsdag, så han ville jeg skulle ringe på tirsdags formiddag, da visste han når han hadde tid. I går ringte jeg han 13 ganger uten å få svar mellom kl 11 og 16, så idag ringte jeg igjen kl 9 og to ganger til etter det. Så kjørte jeg bort til tvedestrand for å snakke med han, da fikk jeg vite at på grunn av streiken så venta de noen deler, så da hadde de så mye å gjøre nå.
Skjønner ikke helt hvordan de kan ha så mye å gjøre dersom de ikke har deler... Blir litt frustrert over at det skal være så vanskelig, men får bare smøre meg med enda mer tålmodighet. Skulle høre med han igjen neste uke, så da får vi se, hvis ikke får jeg ringe til noen lenger øst.

Ble litt off-topic dette :roll: :lol:
 #358955  av M4ts
 
jeg håper å dra dit med en liten venne gjeng:) hadde heller ikke gjort noe om noen hadde hat plass i bilen på banen. Aldri fått prøve å sitte på banekjøring før hehe
 #358977  av SanAndre
 
Jeg kommer også. Blir vel å stille bilen på gokartbanen :)
Virker som det kommer en del folk herfra, så kan jo håpe på at vi klarer å samle oss :)
 #359032  av bose
 
Er det da mulig å ordne en felleskamp for ts-ogn på gocart banen? jeg kommer, men uten bil!
 #360060  av Stian AB
 
Jeg stiller også opp som vanlig :D Blir nok der fra torsdag til søndag, med så mye banekjøring som mulig 8) Vi får samle oss et sted på go-cart banen..Kansje med en stor "Ts-ogn" plakat/poster ved bilene også..så skjønner folk at detta er særiøse greier :lol:
 #360129  av ErikG
 
Om noen sender mail til gatebil at det er en klubb som gjerne vil stå sammen og man vet hvor mange plasser det trengs bør det gå greit å få holdt av plasser.
 #360130  av mr2storbrua
 
Noen som vet om det er mulig å få parkert bilen på go-cart-banen dersom man kommer på fredags kvelden når det er slutt på kjøringa?
 #360136  av James
 
som erikG sier, så er absolutt det beste om mann kan få egen plass til oss ts-ognere..da er vi sikret at mann har plass på gokartbanen og at vi får stå ilag..
Visst ikke vil mann stå veldig sprett og blir fort fult opp iløpet av fredagen..
 #360372  av Stian AB
 
bose skrev:Sendte dem en mail nå, så får vi se :)
Supert :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7