TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 9 - 11 Juli / Gatebil - Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #360888  av Giske
 
Mener det er slik at du kan betale kun for å campe, men fortsatt "stille" ut bilen, men du får ikke klistrelapp i ruta med utstillingsnr, så du kan ikke få premier osv..
 #361125  av bose
 
Kom igjen da folkens! Er det seriøst ikke flere som vil være med på TS-OGN camp/utstilling på gatebil!? :!: Hvis vi ikke blir flere så ser jeg rett og slett ikke vitsen...
 #361156  av SanAndre
 
Det hadde vært veldig moro, så er med jeg, så sant ikke jeg reiser på ferie til Arendal den lørdagen, men har akkurat fått jobb, så sannsynligheten for å dra på ferie er litt liten nå :)
Sist redigert av SanAndre den 23 jun 2010 15:28, redigert 1 gang totalt.
 #361159  av Supramk3turbo
 
Jeg er nok mest sannsynlig med :D
 #361712  av C.s91
 
Jeg stiller gjerne med en AT200 med full SS-III styling og litt div. Vet ikke om jeg kommer meg på fredagen, men lør og søn kommer jeg hvertfall!
 #361716  av celica_st185
 
bose skrev:TurboDevil: Notert :)
celica_st185: Skal du/dere være med på ts-ogn utstillingen?
Tenkte å stille oss på ts-ogn campen hvis det er greit :D
 #361724  av bose
 
Notert.
Vi er sålangt 9 (hvis celica_st185 kommer med 2, så er vi oppe i 10) biler som skal være med på utstillinga. Kanskje vi blir noen fler nå i siste liten? Jeg har ihvertfall sagt til Gatebil at jeg estimerte rundt 15, noe som foreløpig er litt mye :P

Venter også på en eventuell skisse anngående åssen vi skal plassere osv.. Legger ut info med en gang jeg vet noe mer :)
 #361923  av James
 
jeg har enda ikke helt bestemt meg.. har utrolig lyst! Men lite lysten med tanke på alle kontroller uvesenet driver på med..Har nok av venner som har har fått bil avskiltet den siste tiden utenfor Våler/Rudskogen.. :roll:
 #361964  av Stian AB
 
James skrev:jeg har enda ikke helt bestemt meg.. har utrolig lyst! Men lite lysten med tanke på alle kontroller uvesenet driver på med..Har nok av venner som har har fått bil avskiltet den siste tiden utenfor Våler/Rudskogen.. :roll:
Skru av skiltene og hiv den på henger..det gjør jeg hver gang :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7