TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 9 - 11 Juli / Gatebil - Rudskogen

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #361967  av James
 
Stian AB skrev:
James skrev:jeg har enda ikke helt bestemt meg.. har utrolig lyst! Men lite lysten med tanke på alle kontroller uvesenet driver på med..Har nok av venner som har har fått bil avskiltet den siste tiden utenfor Våler/Rudskogen.. :roll:
Skru av skiltene og hiv den på henger..det gjør jeg hver gang :D
har ikke henger tilgjengelig.. :| får hente mr2en min rett utenfor Rudskogen du da , eller evt. kjøre meg ut av stedet på søndagen om det er kontroll :P
 #361993  av Daniel HS
 
Stiller nok ikke med TS-ogn, men skal mest sannsynlig stå på Go-Karten.

Men, noen som skal nedover som har TS-ogn merker jeg kunne klistret på bilen?

En annen kjedelig ting er at det blir nok 15"ere på bilen, iallefall over fjellet, får se hva som står på bilen på selve Gatebil...
 #362010  av Stian AB
 
James skrev:
Stian AB skrev:
James skrev:jeg har enda ikke helt bestemt meg.. har utrolig lyst! Men lite lysten med tanke på alle kontroller uvesenet driver på med..Har nok av venner som har har fått bil avskiltet den siste tiden utenfor Våler/Rudskogen.. :roll:
Skru av skiltene og hiv den på henger..det gjør jeg hver gang :D
har ikke henger tilgjengelig.. :| får hente mr2en min rett utenfor Rudskogen du da , eller evt. kjøre meg ut av stedet på søndagen om det er kontroll :P
Er ikke umulig at jeg kan få til det :D Hvertfall hente deg 10 min unna rudskogen eller noe sånn..men det er ikke helt 100% trygt på henger heller, for de kan stoppe å sjekke om bilen er stjålet..å da sjekker de opp understellnummeret på bilen, å kan nok se at bilen har skilter..de gjorde ihvertfall det med meg på Våler, men de fant tydeligvis ikke ut på dataen sin at bilen var regga :? enten har de oversett det eller bare gitt faen for å være sinnsykt greie..flaks var det ihvertfall :mrgreen:
 #362068  av Offern
 
Plass til en Starlet også?
 #362072  av Stian AB
 
Offern skrev:Plass til en Starlet også?
Beklager, men har nok ikke tid til å være taxi-sjåfør med henger`n..hehe
 #362147  av SanAndre
 
Jeg kan være med å stille, ihvertfall på fredagen. Reiser på ferie på lørdag, så mulig den kan stå hele helga, hvis jeg får en kompis til å kjøre den hjem på søndag :)
 #362155  av Stian AB
 
SanAndre skrev:Jeg kan være med å stille, ihvertfall på fredagen. Reiser på ferie på lørdag, så mulig den kan stå hele helga, hvis jeg får en kompis til å kjøre den hjem på søndag :)
Ellers kan du jo bare la nøkla stå i bilen, så blir den nok borte når søndagen kommer :lol:
 #362175  av bose
 
Nå ser det ut til at jeg kanskje må droppe gatebil iår,pga økonomi. Men er det noen her som er villig til å være kontaktperson med gatebil anngående campen.?
 #362178  av SanAndre
 
Stian AB skrev:
SanAndre skrev:Jeg kan være med å stille, ihvertfall på fredagen. Reiser på ferie på lørdag, så mulig den kan stå hele helga, hvis jeg får en kompis til å kjøre den hjem på søndag :)
Ellers kan du jo bare la nøkla stå i bilen, så blir den nok borte når søndagen kommer :lol:
Haha, kanskje jeg likeså skal gjøre det :P Neida, regner med det går bra siden han kompisen min skal være der hele helga :wink:
 #362182  av Offern
 
Tror du misforstod meg Stian AB jeg lurte på om det var plass til starletten på campen. Har henger selv :) hehe
 #362194  av Stian AB
 
Offern skrev:Tror du misforstod meg Stian AB jeg lurte på om det var plass til starletten på campen. Har henger selv :) hehe
Da misforstod jeg ja..Trodde du mente henger-plass :D
 #362198  av C.s91
 
Noe spesielt vi må informere om når vi kommer på tors/fre får å kunne få plass på Gokartbanen, eller er det bare å betale camp/utstilling å kjøre ned å finne dere?
 #362292  av bose
 
Som sagt så blir jeg nokk desverre nødt til å droppe treffet av flere grunner, og lurer fremdeles på om det er noen her som er villig til å stå som kontaktperson med gatebil..

Jeg har sendt flere mailer nå uten å få svar, så jeg skal ringe i morgen.. Sier ifra når jeg vet noe mer...
 #362329  av sindrejl
 
jeg vurderte å stille helt til jeg så prisene... 2800,- for inngang og banekjøring er "litt" for mye når man begynner å skal ta med dekk, bensin og mat i beregningen.. plutselig koster turen godt over 10k
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7